Karierni nasveti

Katere psihološke značilnosti vodijo do uspeha?

Ste strastni, studiozni, pa tudi trdo delo vam ni tuje ali odveč? Radi prestavljate meje svojih zmožnosti, ste koristni in polni idej, ki jih radi uresničujete? Ste vztrajni in se znate učiti na napakah? Potem imate praktično vse značilnosti, ki jih potrebujete, da bi bili uspešni.

Preberi »

Kako dati odpoved?

Ne glede na razlog, zakaj odhajate, se pogosto pojavijo občutki stiske in nelagodja, ko je treba nadrejenemu sporočiti odločitev. Da bo ta izkušnja kar se da pozitivna, predvsem pa profesionalna, vam v nadaljevanju razkrivamo, na kaj morate biti pozorni, ko se odločite, da boste svojemu trenutnemu delodajalcu rekli: »Zbogom!«.

Preberi »

Duševno zdravje na delovnem mestu

Tako zelo smo ujeti v neizprosno tekmo s časom in obveznostmi, da se običajno duševnih stisk zavemo prepozno. Tako delodajalci kot zaposleni tudi še vedno stežka spregovorijo o duševnem zdravju, čeprav ima ravno služba, ki predstavlja vsaj tretjino našega dneva, velik vpliv na naše počutje. V nadaljevanju razkrivamo, kako poskrbeti za duševno zdravje na delovnem mestu.

Preberi »

Izkušnje in zrelost – naučite se jih tržiti!

Današnji trendi zaposlovanja kažejo, da delodajalci cenijo izkušene in prekaljene delavce, ki jih ni treba uvajati, temveč lahko svoje delovne naloge prevzamejo takoj. Da bi postali tako učinkoviti, pa potrebujete kilometrino in izkušnje. S konkretnimi nasveti vam jih pomagamo primerno predstaviti!

Preberi »

Prekvalifikacija: 6 zaposlitev, za katere se lahko izobrazite v letu ali manj

Če si želite spremembe na poklicni poti, ne želite pa znova za več let sesti v šolske klopi, vam predstavljamo nekaj poklicev, za katere se lahko izobrazite v manj kot letu dni. Učenje novih veščin je namreč eden najučinkovitejših načinov za spremembo kariere, napredovanje ali pa preprosto za bolj izpolnjujoče osebno in poklicno življenje.

Preberi »

Z govorico telesa sporočate več, kot si mislite – tudi na razgovoru

Mnogokrat, ko govorimo o komunikaciji, govorimo samo o izrečenih ali napisanih besedah. Je pa komunikacija veliko več od besed, ki jih delimo s sogovornikom. Pravzaprav je verbalni del komunikacije manjši del sporočila, ki ga prejme sogovornik. Veliko več informacij nam sogovornik sporoča preko neverbalne komunikacije, ki se je pa ne zavedamo vedno v celoti.

Preberi »

Vici in šale v službi – da ali ne?

Zagotovo ste že slišali nasvet, da je pametno sestanke, predstavitve ali celo razgovore za službo začeti s šalo. Tako naj bi sprostili ozračje, ki je v takšnih okoliščinah običajno napeto. Pomembno je že na začetku pritegniti pozornost slušateljev, toda ali je humor res pravi način?

Preberi »

Več kot delo – družbeno odgovorna delovna mesta in podjetja

Ko dandanes iščemo novo zaposlitev, nas ne zanima več samo višina plače, pomembno postaja tudi, da se naše vrednote skladajo z vrednotami delodajalca – skrb za okolje in sočloveka je namreč med ključnimi vrednotami. Ker vedno več Slovencev pri izbiri delodajalca daje težo tudi temu, se v tokratnem zapisu sprašujemo, kaj sploh družbena odgovornost je ter kako lahko k njej prispevamo iskalci in delodajalci.

Preberi »