Search
Close this search box.

Sales representative / Prodajni predstavnik (m/ž) – Maersk A/S

Ponujamo vznemirljivo in privlačno karierno priložnost v ambicioznem in sodelovalnem okolju z možnostjo nenehnega strokovnega in osebnega razvoja. Na tem položaju boste imeli priložnost pokazati vodstvene sposobnosti, industrijo (Ocean and Logistics&Services) in tržno znanje ter strokovno znanje o komerciali in prodaji.

Videli ste nas povsod, od potovanja, vožnje čez enega od naših tovornjakov, do največjih pristanišč na svetu, kjer se dotikamo kopnega, da nadaljujemo pot “All The Way” do vaših vhodnih vrat.
Zdaj imate priložnost, da nas spoznate od znotraj: delovno mesto, polno topline, prijateljstva in podpore. Vabimo vas, da se pridružite naši čudoviti ekipi in postanete del našega namena: izboljšati življenje za vse z vključevanjem sveta.
Pridružite se nam in igrajte pomembno vlogo v naši ekipi, ki vsak dan dviguje svetovno trgovino!

Ključne odgovornosti
Kot prodajni zastopnik boste dosegli neverjetne rezultate ter gradili in upravljali odnose z obstoječimi in bodočimi strankami ter sodelovali pri doseganju dolgoročnega uspeha. Prodajne aktivnosti bodo v Sloveniji.

Glavne odgovornosti vključujejo, vendar niso omejene na:
• Proaktivno loviti, širiti in razvijati dodeljeni portfelj strank, tako da kartiramo trg, hladne klice, obiskujemo obstoječe in potencialne stranke, citiramo in predstavljamo naše celovite rešitve dobavne verige, ki temeljijo na zastavljenih ciljih
• Odgovoren za dostavo ciljev dodatnega poslovanja in podaljšanja pogodbe za dodeljeni portfelj strank
• Doseganje ciljev glede obsega oceanov, logistike in storitev ter bruto dobička in donosa ob hkratni osredotočenosti na izgradnjo odnosov
• Razvijanje trdnih, dolgoročnih odnosov s strankami z odločevalci na vseh ravneh in ustvarjanje novih poslov.
• Zagotoviti stalen pretok priložnosti v plinovod, da bi dosegli cilj glede obsega in prihodkov, redno pregledujte plinovod in se uskladite s higienskimi standardi.
• Podpora reševanju komercialnih in operativnih težav strank, vključno s posredovanjem s strankami za reševanje stopnjevanih težav
• Zagotavljanje visokega zadovoljstva strank in odlične uporabniške izkušnje
• Pogajanja o pogodbah s ključnimi strankami in upoštevanje določenih rokov za izpolnitev kratkoročnih in dolgoročnih ciljev vsake stranke

V SODELOVANJU Z

Dogodki

VEČ PROSTIH DELOVNIH MEST