Pri pripravi letalnice v Planici pomagalo 140 ljudi, med njimi tudi trije Korošci

Pri pripravi letalnice v Planici, kjer je potekalo že 26. svetovno prvenstvo v poletih so pomagali tudi trije Korošci. Jure Krajnc in Aljoša Krivograd sta opravljala nalogo teptača, pri tem je pomagala tudi Simona Krajnc. Izvedba letošnjega tekmovanja je za organizatorje predstavljala kar poseben zalogaj. Zaradi zdravstvene situacije s epidemijo covida-19 je bilo letos vse drugače, saj je vse potekalo pod strogimi ukrepi. Poleti so bili prvič v poznopopoldanskem terminu pod žarometi, manjkali so tudi gledalci.
131349749_2871415696425815_8733647374599061374_n

Prevaljčan Jure Krajnc pove, da se je prvič “Planičarjem” pridružil leta 2006, potem pa nekaj let ni bil prisoten v Planici zaradi službe. “No, sedaj pa redno sodelujem že osem let in vedno je bila z mano tudi Simona, ki je tudi opravljala različna opravila. Aljoša se je nama pridružil 2017,” razloži in doda, da z njim opravljata nalogo teptača na doskočišču letalnice. “Tam je potrebno tudi označiti na določenih metrih z vejicam in označiti rdeče črte pri k točki in pri velikosti skakalnice, pri tem pomaga tudi Simona” razloži Krajnc.

Ekipo sestavlja 140 ljudi.
Jure Krajnc, pomočnik vodje doskočišča in oče našega skakalca Bora Pavlovčič, Martin Pavlovčič, Simona Krajnc in Aljoša Krivograd.

Sogovornik pojasni, da je ratrakist Jure Fenz njihov nepogrešljiv člen in na letalnici preživi tudi največ ur. Fenz je začel pripravljati doskočišče z ratrakom že 20. novembra. “Mi pa vedno začnemo kakšen teden pred tekmo, odvisno je od vremenskih razmer,” razloži Krajnc in doda, da so imeli letos veliko dela z zapadli snegom in so morali prej očistiti vse poti okoli letalnice, “potem smo se pa lotili tudi naše lepotice.”

Dela na letalnici:

Na vprašanje koliko snega so porabili za pripravo letalnice Fenz razloži, da ne ve točno koliko, a teoretiki govorijo, da porabijo od 8000 do 9000 kubičnih metrov snega. “Marca se porabi več snega kakor decembra, saj je sneg bolj gnil in ga s premetavanjem in tiščanjem sem ter tja gre več v nič.

Organizatorjem pa je malce ponagajalo tudi vreme, saj je v noči s torka na sredo zapadla velika količina novega snega. Fenz je dejal, da novozapadli sneg pred tekmo, v takih količinah, privabi solze v oči. “Razen, da zmehča že oblikovano letalnico, se je treba odločiti kaj narediti z novim snegom. Pa ne samo nepreklicno, tu gre zares. Z Grosom se posvetujeva in, jajca na tnalce … Odločitev ni lahka, ampak, sreča spremlja hrabre. Tokrat je novozapadli sneg ostal na puklu. Če bi ga padlo 20 cm več … Ampak ni.” razloži.

Preberi še:  Mladoletnim dijakom poziv na sodišče zaradi shoda za vrnitev v šolo

Organizatorjem pa sem ter tja tudi kaj “ponagaja”. “Na ratraku kaj “crkne”, prepariranje treh sort snega hkrati (lanski skoraj led, letošnji umetni in naravni) in pa ta prekleta korona. Pa to, da je še pol leta do morja,” v šali doda Fenz.

In še zanimivost: Fenz je z ratrakom prevozil okoli 700 km in za to porabil 190 ur, od tega je približno 20 do 25 ur porabil, da je vmes naredil skakalnico K120 in K80.

Krajnc doda, da ekipo, ki pomaga pri pripravi letalnice sestavlja 140 ljudi. Pri tem omeni, da imajo med teptači tudi dve dekleti, Tanja Žerjav-Čipka in Katja Kobentar, ki je tudi pomočnica vodje teptačev. Dekleti sta tudi zastavonoši. “Za to moraš biti zelo pogumen, da se z zastavo spustiš po največji letalnici na svetu,” pripomni.

Jure Krajnc in Aljoša Krivograd sta nekdanja skakalca, zdaj pa trenerja pri Smučarsko skakalnem klubu Fužinar. V Dobji Vasi so prvo skakalnico že končali in jo tudi preizkusili. Ko se bodo umirile razmere in sprostili ukrepi, pa bo tudi otvoritev. “Se pa bojim, da bomo morali še kar nekaj časa počakati,” pove Kranjc in doda, da za otvoritev pripravljajo prav posebno presenečenje.

Preberite še: Krajnc: Če bo šlo vse po načrtih bo najdaljša skakalnica dolga 40 metrov

Dogodki

Prosta delovna mesta

Kaj bomo danes jedli?

Zadnja obvestila

prijavi se

prijavi se v svoj račun