Pozdravljen svet, jaz sem Koroška! Luč sveta ugledal nov promocijski video regije

To ni le še ena predstavitev – gre za zgodbo, ki je pripravljena, da pusti trajen pečat tako v srcih ljudi, kot tudi v širšem mednarodnem okolju. Nov promocijski video regije ''Pozdravljen svet, jaz sem Koroška'', je ugledal luč sveta.

V okviru Regionalne razvojne agencije za Koroško vam predstavljajo svež in očarljiv nov video naše Koroške, ki so ga snovali ter realizirali zelo skrbno in odgovorno skupaj s kreativno agencijo Yootree d.o.o.. Predstavlja vse segmente razvoja v regiji in sicer turizem, industrijo, izobraževanje ter informacijsko podporo podjetnikom in investitorjem. Je celostno in reprezentativno naravnan.

Zgodba in scenarij videa sta zasnovana kot navdihujoča, epska in prvoosebna pripoved Koroške, ki nemudoma pritegne gledalce. Oda Koroški, njenim lepotam, naravi, obiskovalcem, ljudem različnih generacij, gospodarstvu, sodobnim industrijam, poslovnežem, investitorjem in drugim, ki skrbijo za trajnostni razvoj teh krajev. A te zgodbe ne pripovedujejo ljudje, temveč ona – Koroška.

Zgodba predstavlja življenje in priložnosti na Koroškem v sodobnem času. Koroško kot slikovito metaforo, naš simbol ponosa, ki vsak trenutek občuduje in podpira svojo naravo, trajnostni odnos do naravnih bogastev in ljudi, delo, gospodarstvo, izvirnost in inovativnost ter izjemne priložnosti za naložbe in razvoj v svojih treh dolinah. Z atraktivno zgodbo in komunikacijskim konceptom se Koroška mednarodnim poslovnežem in investitorjem, ki Koroške še ne poznajo, predstavi posebno osebno – kot intrigantna življenjska priložnost ne le za poslovne investicije, ki izkoriščajo bogate naravne vire, ampak za življenje, prosti čas in naložbe v najnaprednejše inovacije, človeške vire in sodobne tehnologije za trajnostno prihodnost.

Njihov cilj je, da bo Koroška prepoznana kot destinacija za trajnostni turizem, poslovne priložnosti in naložbe, kjer podjetniki in investitorji najdejo rodovitno okolje za rast in kjer so (poslovne) sanje dobrodošle.

Njihova vizija je, da ga tudi širša javnost ter lokalno podjetniško okolje prepozna kot skupno reprezentativno zgodbo, ki ji povezano sledimo na vsakem koraku in tako delamo skupne premike na krepitvi širše prepoznavnosti doma in v svetu. Želijo si, da bi bil navdih mnogim, da bi ga z veseljem in ponosom pokazali na mednarodnih dogodkih, sejmih, konferencah … Želijo si, da bi bil odskočna deska, ker to je video vseh nas in velik pomen pripisujejo temu, da ga celotna regija začuti kot avtentičnega ter se na nek način z njim poistoveti.

»Z novim promocijskim videom želimo pokazati, da smo odprti za sodelovanja, inovacije in vlaganja, ki bodo regiji prinesla trajnostni razvoj, nova delovna mesta in večjo prepoznavnost v Sloveniji ter mednarodnem prostoru. Verjamem, da bo ta video navdih mnogim, da bodo Koroško spoznali kot prostor priložnosti, kjer je mogoče uspešno povezati podjetništvo, raziskovanje, življenje in naravo,« je povedal Uroš Rozman, direktorja RRA Koroška.

Ob tej odi Koroški, ki jo nov promocijski video predstavlja kot edinstveno in polno priložnosti, je Tomaž Apohal, kreativni direktor podjetja Yootree d.o.o., povedal: »Imel sem že priložnost, da sem lahko ustvarjal mednarodne kampanje za države kot sta Slovenija in Črna Gora. A ustvarjati za svojo domačo Koroško – to je zame poseben izziv in odgovornost. Tako v glasbi kot na področju snovanja komunikacij. Vesel sem takšnih sodelovanj in priložnosti, da lahko s svojim znanjem in izkušnjami pomagam tudi domačim krajem. Danes s ponosom predstavljamo predstavitveni video Jaz sem Koroška, ki na Koroško vabi domače in tuje investitorje ter odpira pogled v prihodnost trajnostnih naložb na Koroškem.

Pri nastajanju videa se je stkalo izjemno sodelovanje številnih ustvarjalcev – od mojih sodelavcev v agenciji Yootree in produkciji MK Visuals, ki smo zasnovali zgodbo, scenarij, grafično opremo, montažo in izvedli več kot 8 snemalnih dni, do ekipe RRA Koroška, ki je načrtovala in povezala številne nastopajoče in sodelujoče z obilo razmisleka, entuziazma in predanosti. Izvrsten video ne bi bil mogoč brez številnih koroških podjetnikov, turističnih, izobraževalnih, športnih in kulturnih ustanov, ki so nam odprle vrata svojih prostorov, za snemanje posodile helikopter, observatorij, pokazale najsodobnejše tehnologije in z nami delile svoj navdih.

Zgodba Jaz sem Koroška, je resnično zgodba o njih. O duhu, ki nas dela Korošce in Korošice, ne glede na to od kje prihajamo. Zgodba, ki jo pripoveduje Koroška, v prvi osebi predstavlja naravo, ljudi, tradicijo, inovativnost in razvojne priložnosti za trajnostne naložbe v vseh Koroških dolinah in krajih. V dobri minuti je nemogoče zajeti vse, kar Koroška nudi svetu. A verjamem, da nam je uspelo ustvariti pristno zgodbo, s katero lahko tudi popolni tujci Koroško prepoznajo in občutijo kot zanimivo priložnost za trajnostne naložbe v naše kraje, znanje in ljudi.«

Video, ki tako lepo predstavi našo čudovito Koroško, je le še en dokaz, koliko naša regija ponuja na vseh področjih.

Vir: RRA Koroške

To ni le še ena predstavitev – gre za zgodbo, ki je pripravljena, da pusti trajen pečat tako v srcih ljudi, kot tudi v širšem mednarodnem okolju. Nov promocijski video regije ''Pozdravljen svet, jaz sem Koroška'', je ugledal luč sveta.