trgovina

Na Hrvaškem razmišljajo o omejitvi nakupov jedilnega olja

Hrvaška skupina Fortenova, kamor spadata tudi Konzum in Mercator, bo verjetno uvedla omejitve pri nakupih jedilnega olja. O tem razmišljajo zaradi povečane potrošnje, ne pa zato, ker olja ne bi imeli, je za hrvaško televizijo Nova TV v četrtek povedal direktor Fortenove Fabris Peruško.

Preberi »

Po novo kopalnico v salon keramike in kopalniške opreme Update, ki se ponaša z dovršenimi materiali in vrhunskimi funkcionalnimi rešitvami

Pred dobrimi tremi leti se je na Celjski cesti v Slovenj Gradcu, zraven avtobusne postaje pri bivši železniški postaji, odprl salon keramike in kopalniške opreme Update. Beseda ”update” v angleščini pomeni posodabljanje, nadgrajevanje, kar je tudi bistvo podjetja. Svoje stranke želijo razvajati z dovršenimi materiali in vrhunskimi funkcionalnimi rešitvami. V iskanju tistega nekaj več je lastnika salona, Bineta Uršnika, peljalo do zanesljivih proizvajalcev keramike in sanitarne opreme.

Preberi »

Spoznajte novo mobilno aplikacijo Listek

Včasih smo nakupovalni listek pisali na roke. Nato je v igro prišla beležka na telefonu. Digitalizacijo sveta je pandemija covida-19, ko smo se bili primorani hitro spoznati s številnimi aplikacijami, le še pospešila. Zakaj ne bi zato tudi pri vsakodnevnih opravilih uporabljali aplikacije, namenjene popolnemu in preglednemu načrtovanju svojih nakupov? Spoznajte Listek.

Preberi »

Hofer tudi v 2022 stopa z visokim dvigom plač: V treh letih prodajalkam in prodajalcem več kot 30-% zvišanje plačila

Pri HOFERju so tudi letos s 1. januarjem svojim sodelavkam in sodelavcem že tradicionalno dvignili plače– v prodaji in logistiki za kar 6,9 %. Večino zaposlenih predstavljajo sodelavke in sodelavci v prodaji, kisedaj za 30 ur/teden (povprečni faktor ur v trgovinah HOFER) prejmejo1.372,50€ bruto, s čimer njihovo plačilo za kar 27,7 % presega slovensko minimalno plačo za 40 ur/teden. V zadnjih treh letih se jeplačilo HOFERjeve prodajalke oz. prodajalca povišalo za več kot 30 %. Tudi letos pa bodo prejeli regres v višini 1.700 €.

Preberi »

IKEA vabi svoje kupce, da vrnejo in odprodajo rabljeno IKEA pohištvo, v zameno zanj pa prejmejo darilno kartico

IKEA bo tudi letos v sklopu svoje kampanje »Zeleni petek« dvigovala ozaveščenost o trajnostni potrošnji in spodbujala kupce, da vrnejo svoje staro IKEA pohištvo. V času kampanje bodo člani kluba IKEA FAMILY deležni odlične ponudbe, saj bodo za svoje vrnjeno staro IKEA pohištvo prejeli povračilo s kar 50-odstotno povečanim zneskom od ocenjene vrednosti pohištva, ki ga bodo vrnili. Ponudba velja od 10. do 28. novembra.Kot podjetje, ki si prizadeva postati podnebno pozitivno do leta 2030, bo IKEA nato odkupljene izdelke prodajala naprej v Kotičku za krožno uporabo v trgovini IKEA v Ljubljani. »Zeleni petek« bo tako še bolj trajnosten.

Preberi »

Trgovci blažijo dvig nabavnih cen. Kaj vse se bo še podražilo?

Trgovci v obdobju, ko se cene surovin, energentov, logističnih, proizvodnih in drugih stroškov zvišujejo, skušajo blažiti dvig nabavnih cen. Kot so povedali za STA, znatnih podražitev izdelkov ne beležijo, čeprav so nekaj zvišanj s strani dobaviteljev morali prenesti na prodajne cene. Do nekaj podražitev bo po pričakovanjih prišlo tudi jeseni.

Preberi »