15 zlatih pravil za uspešen razgovor
Trema je pogosta in za mnoge neprijetna spremljevalka pomembnih trenutkov v življenju, zato ne preseneča, da je ponavadi prisotna tudi pred in med razgovorom za delo.
Trema je pogosta in za mnoge neprijetna spremljevalka pomembnih trenutkov v življenju, zato ne preseneča, da je ponavadi prisotna tudi pred in med razgovorom za delo.
Predstavljajte si, da ste zaposleni kot kadrovik v podjetju, ki je ravnokar razpisalo prosto delovno mesto vodje prodaje. Ker delate v priznanem in uglednem podjetju, prijave na to delovno mesto kar dežujejo. Boste natančno prebrali 200 življenjepisov, ki jih boste prejeli? Kako boste izbrali 10 ali 5 najboljših in jih povabili na razgovor?
Sicer je res, da ste oseba, ki se ponuja na trgu delovne sile, a to ne pomeni, da si ne smete poiskati delodajalca, ki bo z vami ravnal dobro. Zato smo identificirali nekaj značilnosti, ki so stalnica med odličnimi oziroma uglednimi delodajalci in jih lahko prepoznate tudi sami na naslednjem razgovoru za delo.
Ne glede na to, ali delate v veliki mednarodni korporaciji, nastajajočem startupu ali majhnem podjetju, povsod je izkazovanje dobrih delovnih navad ključnega pomena tako za uspeh pri delu kot dobrem vtisu pri nadrejenem.
Ste že nekaj časa zaposleni na istem delovnem mestu in razmišljate o napredovanju, a niste prepričani, kako nadrejenim predstaviti svoje uspehe? Morda ste že nekaj let na istem delovnem položaju in se vam zdi, da se nikamor niste premaknili?
V naslednjem letu so prazniki in drugi dela prosti dnevi razporejeni tako, da jih je kar enajst med tednom, le dva pa ob koncu tedna.
Ste že kdaj naleteli na osebo, ki ni primerna za položaj šefa, je obsedena sama s seboj, trdo dela samo, kadar jo drugi opazujejo, še hitreje si prilasti zasluge drugih, kadar so stvari opravljene dobro, oziroma jim naprti krivdo, kadar niso?
Prav vsak med nami se je na delovnem mestu že kdaj srečal s konfliktom. Do nesoglasij prihaja v različnih okoliščinah, končni rezultat pa so lahko prepiri med sodelavci. Seveda ni treba posebej poudarjati, da prav nesoglasja na delovnem mestu najbolj vplivajo na (ne)produktivnost zaposlenih. Kako torej nesoglasja obvladati oziroma jih preprečiti?
Zbogom univerza in pozdravljena prva zaposlitev – no, vsaj načrt je za zdaj tak. Prehod iz študentskega življenja v redno zaposlitev je precejšen preskok, ki mnoge mlade navdaja z mešanimi občutki. Na eni strani boste morali sedaj, ko ste se zaposlili za nedoločen čas, žrtvovati četrtkove študentske žur(k)e, po drugi strani pa že razmišljate, kaj vse si boste lahko privoščili s prvo plačo.
Pri iskanju nove zaposlitve je običajno najbolj mučen del procesa čakanje – čakanje na objave za delovno mesto, ki ustreza vašim sposobnostim in interesom. Ko se končno pojavi razpis, skrbno sestavite spremno pismo in življenjepis, ju pošljete in nato čakate na morebitni razgovor. Če vas obvestijo, da ste vabljeni na razgovor za delo, se nanj temeljito pripravite in skušate na njem zablesteti po svojih najboljših močeh. Nato pa spet čakate – tokrat na odgovor.