Search
Close this search box.

Poslanec DZ Jani Prednik kritičen do Darsa – Dars se sklicuje na nerealne roke

Družba za avtoceste (Dars) je danes na ministrstvu za infrastrukturo predstavila zamaknjen časovni načrt izgradnje severnega dela tretje razvojne osi, kar je nekatere precej šokiralo. Med razočaranimi nad Darsom je tudi Korošec Jani Prednik, poslanec Socialnih demokratov, ki se je tudi udeležil današnjega sestanka, na katerem sta prisostvovala še dva Korošca, Aljaž Verhovnik (Mladinska iniciativa za 3. razvojno os) in dr. Matic Tasič (predsednik Odbora za izgradnjo 3. razvojne osi).

DARS predlaga, da se na odseku Velenje – Slovenj Gradec gradbena dela pričnejo decembra 2020 (po protokolu bi se to moralo zgoditi decembra 2019). Na tem odseku bi se naj po protokolu gradbena dela zaključila konec leta 2023, DARS pa je predlagal zamik končanja gradbenih del v leto 2026.

V Mladinski iniciativi za 3. razvojno os so šokirani in razočarani – Korošci v prihodnjem letu (še) ne bomo dočakali pričetka gradnje 3. razvojne osi

Na predlog Darsa se je ostro odzval tudi poslanec v Državnem zboru Jani Prednik. “Ene in iste zadeve poslušamo že vrsto let in zdaj je jasno, da je Dars tisti, ki zadeve ne zna izpeljati ali pa tega noče,” je do Darsa kritičen Prednik in dodaja: “Ministrstvo ni pristalo na novo časovnico, kar pomeni, da se z njo ne strinja.”

Na vprašanje, ali še obstaja možnost, da z gradnjo začnejo prej, Prednik odgovarja: “Mislim, da bi se lahko gradnja začela prej. Ampak pod tem vodstvom Darsa, kot kaže, ne. Temu vodstvu jaz ne zaupam več,” zaključi Prednik.

Po poročanju spletnega portala Siol.net: “Dars opozarja, da so bili roki postavljeni nerealno.” Za Siol so pojasnili,  “da Dars ni bil podpisnik lani podpisanega protokola in da so roki v protokolu nerealni.”

“Kot so še pojasnili, so danes predstavili časovnico, ki poskuša v čim večji meri slediti časovnici iz protokola, vendar vanjo vključuje zamik začetka izdelave projektne dokumentacije, spremembe, povezane z novo gradbeno zakonodajo, pogoje okoljevarstvenega soglasja in pogoje oziroma tehnologijo gradnje na zelo zahtevnem, 17,5-kilometrskem odseku Velenje-Slovenj Gradec,” piše spletni portal Siol.

“Na tem odseku so med drugim predvideni dva dvocevna predora, en enocevni predor, trije pokriti vkopi, 16 viaduktov, šest podvozov, štirje nadvozi, sedem mostov in 21 regulacij vodotokov. Za izgradnjo trase je predvidena pridobitev več gradbenih dovoljenj, sama časovnica pa, kot poudarjajo v Darsu, ni odvisna zgolj od investitorja, ampak tudi od drugih deležnikov, ki so vključeni v zakonsko predpisane postopke pridobivanja dovoljenj za gradnjo.”

“Ob predpostavki, da bodo pridobivanje zemljišč in druge aktivnosti potekali skladno s terminskim načrtom, in ob upoštevanju, da ne bo pritožb v času razpisov za izbiro izvajalcev, je začetek izvajanja pripravljalnih del v okviru predmetne investicije predviden za konec leta 2020,” so časovni načrt za začetek gradnje odseka Velenje-Slovenj Gradec še pojasnili v Darsu,” poroča Siol.

 

 

Dogodki