Search
Close this search box.

FOTO in VIDEO: Podpis pogodbe s podjetjem Tushek Supercars izjemna priložnost za študente FTPO

V Slovenj Gradec so danes, kot prvem kraju v Sloveniji predstavili hiperavtomobil „ts 900h apex“, težak komaj 1440 kg, s končno hitrostjo 380 km/h ter s 1400 konjskimi močmi, katerega osnovna cena znaša približno 1,2 milijona evra.

Danes, 8. 4. 2019, je na FakultetI za tehnologijo polimerov v okviru Kariernega centra FTPO potekala predstavitev podjetniške zgodbe in novega modela v Sloveniji izdelanega hiperavtomobila „ts 900h apex“ podjetja Tushek Supercars, ki je tudi razvojni partner Fakultete za tehnologijo polimerov, na kar so v Slovenj Gradcu še posebej ponosni. Danes so, v okviru predstavitve podjetja podpisali tudi pogodbo o sodelovanju, kar je po besedah direktorice Maje Mešl tudi izredno velika priložnost za fakulteto.

Fakulteta za tehnologijo polimerov je edina visokošolska in raziskovalna institucija v Sloveniji in širši JV Evropi, ki ponuja študijske programe in raziskovalno-razvojne storitve na področju polimernih materialov in tehnologij, ki celovito pokrivajo področje od razvoja materiala, konstruiranja izdelkov do predelave in najnaprednejše karakterizacije. Pomemben predstavnik polimerni materialov so tudi različni kompozitni materiali. Fakulteta sodeluje že s številnimi podjetji iz Slovenije in tujine, ki izdelujejo produkte iz kompozitnih materialov  (Pipistrel, Veplas, Elan, Akrapovič, Capita).

Na FTPO letos študira 128 študentov, največ doslej. Od tega 48 novih študentov, ki obiskujejo 1. letnik dodiplomskega študija (38 študentov) in 1. letnik magistrskega študija (10 študentov) Tehnologija polimerov. Podatki analize vpisa rednih študentov kažejo, da jih nekaj več kot tretjina prihaja iz Koroške regije, ostali pa iz drugih slovenskih regij. 

Izjava Maje Mešl, direktorice na FakultetI za tehnologijo polimerov Slovenj Gradec:

Ekipa podjetja Tushek postavlja Slovenijo na zemljevid luksuznega športnega avtomobilizma. Podjetje, ki je svojo pot začelo kot startup, je ustanovil nekdanji slovenski dirkač Aljoša Tušek, ki je v podjetju tehnični direktor ustanovitelj, lastnik in konstruktor vozil. Solastnik in operativni direktor podjetja pa je Vili Pustotnik.

Superšportni avtomobili so že dolgo del vsakdana Aljoše Tuška. So njegove sanje in velika obsesija, saj jih skupaj s sodelavci konstruira že več kot desetletje. Njihovi modeli, ki se od športnih ločijo ravno po posebnih materialih in ekstremnih dirkaških lastnostih, veljajo za ene najlažjih, najbolje vodljivih in najhitrejših športnih avtomobilov, ter za povrh vsega še za ene najlepših.

Superšportni avtomobili so že dolgo del vsakdana Aljoše Tuška. So njegove sanje in velika obsesija, saj jih skupaj s sodelavci konstruira že več kot desetletje. Njihovi modeli, ki se od športnih ločijo ravno po posebnih materialih in ekstremnih dirkaških lastnostih, veljajo za ene najlažjih, najbolje vodljivih in najhitrejših športnih avtomobilov, ter za povrh vsega še za ene najlepših.

Model TS900h APEX odpira pot v nov razred vozil – Ultra Light Hyper Car. TS900h APEX odlikuje njegova aerodinamična ekstremnost in nov, intelektualno zaščiten elektro pogonski sklop, ki v kombinaciji z motorjem z notranjim izgorevanjem vozilu daje zavidljivih 1400 konjskih moči pri komaj 1440 kilogramih.

Osnovna vrednost avtomobila brez dodatkov znaša približno 1,2 milijona evrov.

Gre za tretji model njihovih avtomobilov, ki pa je hkrati najlažji hibrid na svetu. »Za ta avto lahko trdim, de je za par sto kilogramov lažji od ostalih avtomobilov na svetu,« je dejal Tušek in dodal, da so namenjeni le ozkemu krogu kupcev, ki si želijo neko drugo izkušnjo, si želijo iz avtomobila potegniti nekaj več kot pa iz avtomobilov, ki jih vozimo vsak dan. Lahko pa se uporablja tudi za navadne ceste in ne le za dirkališča, ampak je odvisno od okusa.

Kot je povedal Aljoša Tušek, je omenjeni avtomobil končni rezultat dvanajstletnega dela. »Še le leta 2012 smo ustanovili blagovno znamko, pod katero se danes predstavljamo. Pred tem smo bolj aktivno delali na razvoju, kot pa na sami prodaji avtomobila. Imeli smo srečo, da smo nekaj prototipov prodali. Vedno je bil naš cilj, da bi ustvarili neko resno blagovno znamko in resno podjetje za te avtomobile, saj to je bil do lani bolj moj hobi kot kaj drugega.«

Večino dela opravijo ročno, sami. Trenutno imajo zaposlene 4 delavce, vseh skupaj s pogodbeniki, ki delajo na tem projektu, v delavnici, veliki 350 m2, pa jih je od 12 do 14.

Zdaj pa so se po besedah Tuška odločili, da ustanovijo pravo podjetje in pravo blagovno znamko, ki bi jo z znanjem, ki ga je celotna ekipa pridobila skozi vsa ta leta, uspešno promovirali in prodajali svetu.

Izjava Aljoša Tuška:

Malo serijsko proizvodnjo bodo zagnali v začetku drugega leta, z ekipo, ki bo štela največ 20 oseb pa imajo namen v prvem letu izdelati 12 avtomobilov. Glede lokacije še ni nič dorečeno, njihova želja pa je, da bi proizvajali v Mariboru, je še povedal Tušek.

Predstavitev podjetniške zgodbe in novega modela v Sloveniji izdelanega hiperavtomobila „TS 900h APEX

Objavil/a Koroške Novice dne Ponedeljek, 08. april 2019

Po končani predstavitvi je potekalo še predavanje, ki se ga je udeležil tudi slovenjgraški župan Tilen Klugler, ki je nagovoril udeležence ter poudaril pomen visokotehnoloških izobraževalnih institucij v Slovenj Gradcu, kot je FTPO.

V Slovenj Gradec so danes, kot prvem kraju v Sloveniji predstavili hiperavtomobil „ts 900h apex“, težak komaj 1440 kg, s končno hitrostjo 380 km/h ter s 1400 konjskimi močmi, katerega osnovna cena znaša približno 1,2 milijona evra.