Kako vam digitalni marketing (ponovno) odpre vrata do strank?

Vsako podjetje se lahko slej ko prej znajde v položaju, ko povpraševanj kar naenkrat ni več. To zatišje je seveda lahko neprijetno, a nikakor ne pomeni, da je posel obsojen na propad. Prav nasprotno – lahko je znak, da je čas za prenovo strategije, ki jo narekuje digitalni marketing.

Kako lahko z nekaj premišljenimi koraki ponovno zaženete tok povpraševanj in okrepite svoj položaj na trgu?

SEO optimizacija

Če vas stranke ne najdejo na Googlu, vas praktično ni. Ena najpogostejših napak podjetij je zanemarjanje SEO optimizacije, ki neposredno vpliva na to, koliko ljudi vas sploh odkrije.

Preverite, ali se vaša spletna stran uvršča med prve rezultate za ključne izraze, ki jih uporabljajo vaše potencialne stranke. Če vas tam ni, bodo raje kliknili konkurenco.

Kaj narediti?

  • Izvedite osnovno SEO optimizacijo (naslovi, meta opisi, vsebina).
  • Vključite blog ali novice, kjer redno objavljate koristne članke z ustreznimi ključnimi besedami.
  • Poskrbite, da so slike in tehnični elementi pravilno optimizirani.

Prav SEO optimizacija je temelj, na katerem lahko gradite dolgoročno digitalno vidnost.

Spletna stran skozi oči kupca

Spletna stran je običajno prva resna točka stika med potencialno stranko in podjetjem ter odločilni faktor, ali bo obiskovalec poslal povpraševanje ali ne.

Vprašajte se:

  • Ali vaša spletna stran jasno pokaže, kaj ponujate?
  • Ali je oddaja povpraševanja enostavna in hitra?
  • Je spletna stran prijazna do uporabnikov na mobilnih napravah?

Če je odgovor na vsaj eno vprašanje ne, je čas za prilagoditve. Že malenkosti, kot so bolj vidni gumbi, krajši obrazci ali jasnejši opisi, lahko močno vplivajo na konverzije. Ko gre za digitalni marketing, pa je prav dobra spletna stran tista, ki neprestano gradi zaupanje in prinaša nove stranke.

Tehnologija in pričakovanja kupcev se hitro spreminjajo. Če je vaša stran nastala pred petimi leti, obstaja velika verjetnost, da je že zastarela.

Znaki, da je čas za prenovo:

  • počasno nalaganje,
  • nepregledna struktura,
  • težave na mobilnih napravah,
  • nizka stopnja konverzij kljub obisku.

Aktivirajte obstoječe stranke

Namesto da ves čas lovite nove kontakte, se obrnite k tistim, ki vas že poznajo. E-mail marketing je odlično orodje za ponovno aktivacijo že obstoječe baze.

Pošljite jim novosti, ponudite popust ali jih zgolj povabite, da delijo svoje mnenje. Takšna komunikacija je stroškovno izjemno učinkovita in velikokrat prinese hitre rezultate.

Še več – zadovoljni kupci bodo svojo pozitivno izkušnjo radi delili naprej in ravno priporočila so tista, ki močno dopolnjujejo SEO optimizacijo in oglaševalske kampanje.

Prilagodite kanale digitalnega marketinga

Še nekaj let nazaj je bil Facebook glavni kanal za večino podjetij. Danes pa se občinstva selijo drugam – na TikTok, Instagram, LinkedIN, Pinterest, YouTube, X …

Analizirajte, kje se nahaja vaša ciljna skupina, in temu prilagodite svojo prisotnost. Če svoje digitalne strategije implementirate na napačnem kanalu, preprosto zapravljate energijo.

Ne pozabite tudi na Google Business Profile – ta je še vedno izjemno močno brezplačno orodje, ki dopolnjuje SEO optimizacijo.

Ko povpraševanj zmanjka, je to priložnost, da svojo strategijo postavite na novo. Preverite svojo vidnost na Googlu, vlagajte v SEO optimizacijo, posodobite svojo spletno stran, negujte odnose z obstoječimi strankami in prilagodite kanale, kjer izvajate digitalni marketing.

Če želite, da vam pri tem pomagajo strokovnjaki, se obrnite na ekipo APRO Pixels. Poskrbeli bodo, da bo vaš digitalni nastop (spet) prinašal konkretne rezultate. Kontaktirajte jih na marketing@apropixels.com in začnite graditi strategijo, ki vam bo prinesla dolgoročno rast.

Vsako podjetje se lahko slej ko prej znajde v položaju, ko povpraševanj kar naenkrat ni več. To zatišje je seveda lahko neprijetno, a nikakor ne pomeni, da je posel obsojen na propad. Prav nasprotno – lahko je znak, da je čas za prenovo strategije, ki jo narekuje digitalni marketing.