Natikači so tista univerzalna obutev, ki pride prav v vsaki situaciji – ali skočimo v trgovino, odnesemo smeti, ali pa z njimi odhitimo po kakšnih opravkih. Kolikor je ljudi, stilov in preferenc, toliko najdemo tudi vrst natikačev. A srca mladih so v zadnjih letih osvojili natikači naše in vaše mladosti. Jazbečarke oziroma Tarzanke, kot so jih imenovale starejše generacije, so med mladostniki med najbolj priljubljenimi natikači. Jih imate v svoji omari?
Mladina na Koroškem in praktično po vsej Sloveniji zelo rada nosi natikače Pavla Jazbeca, mnogi med njimi prisegajo nanje. Da so udobni, lahki in prepričajo s svojim ikoničnim videzom, je le nekaj od razlogov, zakaj so tako priljubljeni. Natikači, ki bi jih po slogu bolj pripisali starejšim, so doživeli nepričakovan ”come back” in v mladini našli novo, zvesto publiko.
Prav tako so nekakšen sinonim za slovensko tradicijo in vračanje k koreninam, saj so ”jazbečarke” nosile že številne generacije, mladina pa zdaj le nadaljuje tradicijo. Natikače so v podjetju Pavel Jazbec začeli delati že pred drugo svetovno vojno in so tako ustvarili pravo slovensko zapuščino med proizvajalci natikačev.
Jazbečarke so tako priljubljene, da imajo celo svoj fan club, ki šteje skoraj 13.000 članov.
Da so ”jazbečarke” res zelo priljubljene, priča tudi dejstvo, da imajo ikonični natikači na družbenem omrežju Facebook svoj fan club s skoraj 13.000 člani, ki v skupini delijo fotografije svojih natikačev s celega sveta. Če si pravi oboževalec jazbečark, so obvezna oprema na vseh tvojih pustolovščinah, ne glede na to, kam te pot zanese.
Naj bo to plaža, mesto, gozd, ali celo poroka, ”jazbečarke” krasijo stopala uporabnikov ob vseh priložnostih. Prav tako člani skupine ob fotografijah delijo hudomušne, posrečene in šaljive zapise.

Kljub temu, da natikači po videzu spominjajo na ortopedsko, bolj preprosto obutev in bi marsikdo z gotovostjo trdil, ”take šlape pa ja moj deda nosi”, pa so jazbečarke prepričale številne mlade, ki se jim ne bi odrekli za nič na svetu.
Pa vi, prisegate na jazbečarke?