Search
Close this search box.

Managing Director Operations (w/m/d) / Vodja proizvodnega obrata (ž/m/d) – HILL International Kärnten Gmbh

Za bistveno pospeševanje in nudenje podpore pri preoblikovanju in prestrukturiranju našega proizvodnega obrata v Sloveniji ter za namene nadzora in spremljanja procesa prestrukturiranja iščemo osebo z izkušnjami s področja implementacije strukturnih sprememb, z dobrim operativnim in vodstvenim znanjem in izkušnjami na področju upravljanja. Kandidatu ponujamo ODLIČNO karierno priložnost.

Naša stranka je zelo priznano in tradicionalno družinsko podjetje z več lokacijami in podjetji v Evropi in dobavitelj komponent visoke kakovosti z namenom uporabe v svetovni industriji. Zaradi sprememb na trgu je v našem obratu potrebna reorganizacija proizvodnih procesov ter tržno usklajeno in v prihodnost usmerjeno pozicioniranje obstoječega proizvodnega programa v smislu novih segmentov odjemalcev in možnosti uporabe. Tovrstna reorganizacija je povezana s procesom organizacijskega in kulturnega razvoja.

Za bistveno pospeševanje in nudenje podpore pri preoblikovanju in prestrukturiranju našega proizvodnega obrata v Sloveniji ter za namene nadzora in spremljanja procesa prestrukturiranja iščemo osebo z izkušnjami s področja implementacije strukturnih sprememb, z dobrim operativnim in vodstvenim znanjem in izkušnjami na področju upravljanja. Kandidatu ponujamo ODLIČNO karierno priložnost na delovnem mestu:

Vodja proizvodnega obrata (ž/m/d)

Spreminjanje in prestrukturiranje industrijskih proizvodnih procesov, lokacija Slovenija, plača od 140.000 € + službeni avto, možnost napredovanja na vodstveni položaj

Vaše zanimive naloge na področju vodenja v času izvajanja sprememb
Kot vodja obrata z možnostjo napredovanja na mesto direktorja slovenske podružnice boste odgovorni za operativno vodenje obrata. Pri tem boste osredotočeni na celotno oskrbovalno verigo ter boste natančno spremljali dogajanje na trgu z vidika prodaje in posledično izvajali iz tega izhajajoče ukrepe v operativnih procesih. Zavzeto in domiselno boste spodbujali nove ideje, temelječe na strategiji podjetja, ter – skupaj z ostalimi vodji – s svojimi odličnimi komunikacijskimi sposobnostmi tesno sodelovali z ostalimi zaposlenimi. Hkrati boste zadolženi za izvajanje pomembnih organizacijskih sprememb, pri tem pa boste vselej pozorni na produktivnost in dobičkonosnost. Vaši neposredni podrejeni so strokovnjaki na svojih kompetenčnih področjih in vam bodo na ta način omogočali nemoteno strateško delo, ki je ključnega pomena na poti celostne preobrazbe celotne organizacije.

///

Unser Kunde ist ein äußerst renommiertes & traditionelles Familienunternehmen mitmehreren Standorten und Gesellschaften innerhalb Europas, das die Industrie global mithochwertigen Komponenten beliefert. Marktgegebene Veränderungen erfordern einNeuausrichten der Produktionsprozesse sowie die marktkonforme und zukunftsweisePositionierung der bestehenden Produktpalette im Sinne neuer Kundensegmente undAnwendungsmöglichkeiten. Diese Neuausrichtung bringt einen organisatorischen undkulturellen Entwicklungsprozess mit sich.

Um die Transformation am slowenischen Produktionsstandort maßgeblich voranzutreibenund zu begleiten, bietet sich einer Change-erfahrenen Persönlichkeit mit fundierterOperations- und Management-Kompetenz die TOP-Karrieremöglichkeit als:

Managing Director Operations (w/m/d)

Change & Transformation industrieller Produktionsprozesse, StandortSlowenien, ab € 140.000 + PKW, Perspektive zur Geschäftsführung

Ihre spannende Management-Aufgabe in Zeiten der Veränderung
Als Werksleiter*in mit Entwicklungsperspektive in die Geschäftsführung der slowenischenTochtergesellschaft sind Sie für das operative Management am Standort verantwortlich.Ihre Schwerpunkte liegen dabei in den Bereichen der gesamten Supply Chain als auch inder versierten Marktbeobachtung auf der Sales-Ebene und den daraus abzuleitendenMaßnahmen wiederum in die operativen Prozesse. Mit Leidenschaft und Phantasie treibenSie die neuen Ideen auf Basis der Unternehmensstrategie voran und nehmen dabei -gemeinsam mit Ihren Führungskräften – die Mitarbeiter*innen durch hervorragendeKommunikation und Shopfloor-Nähe mit. Gleichzeitig setzen Sie sinnvolle organisatorischeVeränderungen um und haben dabei stets die Produktivität und Profitabilität im Blick. Ihredirect reports sind Spezialist*innen in deren Fachgebieten und halten Ihnen dadurch denRücken frei für Ihre strategische Arbeit, welche essenziell sein wird am Weg der Veränderungin der gesamten Organisation.

V SODELOVANJU Z

VEČ PROSTIH DELOVNIH MEST