
(VIDEO) Zaživela je kampanja SMS fotru: Če moški že ne poslušajo zdravnikov, naj vsaj svoje otroke
Z včerajšnjim dnem je zaživela nova kampanja društva OnkoMan, ki moške spodbuja k preventivnim pregledom prostate.

Z včerajšnjim dnem je zaživela nova kampanja društva OnkoMan, ki moške spodbuja k preventivnim pregledom prostate.

Začel se je november in z njim tudi Movember, enomesečna kampanja, ki v ospredje postavlja ozaveščanje o pomenu zdravja moških, predvsem preventivo in zgodnje odkrivanje raka prostate in mod. Prepoznavni zaščitni znak mednarodnega gibanja Movember so brki, ki naj bi si jih moški pustili rasti v tem mesecu.

Opozarjajo, da priložnostni presejalni pregledi za raka prostate niso učinkoviti, zato je nujno vzpostaviti organiziran presejalni program.

Člani društva OnkoMan bodo, pod pokroviteljstvom župana Občine Ravne na Koroškem dr. Tomaža Rožena, danes in jutri prehodili Krog življenja.