Search
Close this search box.

Na Rimskem vrelcu oživitev turizma podprli tudi z novo tržno znamko (FOTO)

Na Rimskem vrelcu vse od rušitve dotrajanega hotelskega objekta aktivno uresničujejo napovedano revitalizacijo turističnega območja. Z uspešno pridobljenim gradbenim dovoljenjem bodo že konec maja pričeli z napovedanim urejanjem športno-rekreacijskega dela, v sklopu katerega bodo postavljeni dnevni lokal z razgledom, otroška in športna igrišča ter fontana s kotuljsko slatino. Z Geološkim zavodom Slovenije je podjetje vzpostavilo dogovor o sodelovanju za izvedbo raziskav mineralne vode in pregleda stanja vrtin v okviru čezmejnega Interreg projekta Karawat. Začrtan poslovni model in smer turističnega razvoja so pri Rimskem vrelcu zaokrožili tudi s celovito zasnovano tržno znamko in novo vizualno podobo.

Ureditev športno-rekreacijskega dela, ki bo vzpostavljen na obstoječi lokaciji z igrišči, se bo pričela predvidoma že konec maja. Vsebinsko bo območje zajemalo postavitev dnevnega lokala z razgledom, veliko otroško igrišče, tenis igrišče, novo odbojkarsko igrišče ter dve padle igrišči, ki bosta na Koroškem popolna novost v športni ponudbi. Celotno območje bo povezovala krožna sprehajalna pot, na prostornem parkirišču pa bo omogočeno tudi enostavno parkiranje za obiskovalce.

Posebno mesto bo na tem območju dobila tudi slovita kotuljska slatina. V obliki fontane bo umeščena na plato ob cesti Kotlje-Ivarčko jezero, s čimer bo eden vidnejših in bolj prepoznavnih elementov ureditve tega območja. Hkrati bo predstavljala tudi točko javnega dostopa do mineralne vode, kjer se bodo lahko zbirali tako redni odjemalci iz lokalnega okolja, gostje hotela, kavarne in dnevni obiskovalci.

Fontana z rimsko-kotulsko slatino

Podjetje Rimski vrelec je za prihodnjo uporabo mineralne vode že vzpostavilo sodelovanje z Geološkim zavodom Slovenije. Ta bo v okviru čezmejnega Interreg projekta KaraWAT, ki vzpostavlja strategijo trajnostnega upravljanja vodnih virov v UNESCO Globalnem Geoparku Karavanke, v letošnjem in prihodnjem letu za mineralno vodo v Kotljah izvajalo terenske meritve lastnosti mineralne vode, raziskave njene sestave in pregled stanja obstoječih vrtin.

Začrtan poslovni model in smer turističnega razvoja so pri Rimskem vrelcu zaokrožili tudi s celovito zasnovano tržno znamko in novo vizualno podobo. To je zasnovalo in oblikovalo podjetje LANARA Consulting, ki je specializirano za branding in trženje v turizmu in s katerim Rimski vrelec tudi sicer sodeluje pri razvoju svoje turistične ponudbe. V zelo konkurenčni panogi, kot je turizem, sta jasna usmeritev in identiteta ter razlikovalna vizualna podoba izjemnega pomena.

Ob tej priložnosti je Peter Čuješ, direktor Rimskega vrelca povedal: »Na Rimskem vrelcu se odmikamo od masovnega turizma v smeri trajnostnih praks. Verjamemo, da bosta naša majhnost in oseben pristop naši glavni prednosti. Da bomo lahko tako domačinom kot vsem ostalim obiskovalcem ponudili priložnosti za raziskovanje prečudovite koroške narave, aktivna doživetja po lastni meri ter prostor sprostitve in razvajanja ob edinstveni kotuljski slatini. Vse to smo zajeli tudi z novo strategijo znamke Rimski vrelec in njeno svežo podobo.«

Direktorica LANARA Consulting, sicer domačinka Janja Berložnik Šuler, je ob uradni predstavitvi znamke poudarila: »Priložnost, da znamko ustvarimo povsem neobremenjeno s preteklimi praksami, je bila izjemna, a hkrati tudi velika odgovornost. Skozi strateški razvoj znamke smo zajeli načrtovano smer turističnega razvoja Rimskega vrelca ter njegovo edinstveno identiteto. Prav tako smo želeli skozi pojavnost znamke izpostaviti oseben in personaliziran pristop, na katerem bo v prihodnje gradil Rimski vrelec. Personalizacija, tudi s pomočjo digitalnih tehnologij, je namreč že danes izjemno pomembna, njen pomen v turistični panogi pa se bo na vseh ravneh le še krepil. Postavljena znamka je temelj za vso nadaljnjo komunikacijo in pojavnost Rimskega vrelca, in to na vseh ravneh. Med drugim predstavlja temeljno izhodišče tudi za arhitekta pri načrtovanju podobe glampinga in hotela. V naši ekipi z navdušenjem napovedujemo, da bo znamka najprej zaživela na digitalnih kanalih podjetja, kmalu pa še ob odprtju kavarne z razgledom na športno-rekreacijskem delu.«

Nova znamka Rimski vrelec deluje sodobno, s svojo simboliko in barvami pa se naslanja na značilnosti lokalnega koroškega okolja in edinstvenost kotuljske slatine. Bakreno oranžna barva tako spominja na njeno prepoznavno oranžno usedlino, modra pa na barvne odtenke vode in narave. Ta je prikazana skozi geometriziran simbol lista in razporeditve njegovih žil, ki predstavljajo živost, aktivnost in polnost življenja. S tem simbolizira umeščenost Rimskega vrelca v osrčje narave, neposredno pod mogočno Uršljo goro, ki jo domačini čutijo za svojo in so nanjo ponosni. Vse to zaokroža slogan »Blizu naravi« oziroma »Close to nature« v angleški ter »ImHerzen der Natur« v svoji nemški različici.

Znamka svojo edinstveno pojavnost gradi tudi s pomočjo unikatnih akvarelnih oblik avtorice Maje Gorjup, ki stilizirano posnemajo vodno usedlino in druge elemente narave. Pri tem je vsaka forma edinstvena in drugačna. Te dopolnjujejo prav tako unikatne ilustracije, ki v tehniki tuša prikazujejo avtohtone rastline območja ter simbolno nakazujejo teksturo surovega železa. Z uporabljenimi akvareli so ustvarjalci znamke tudi na simbolni ravni prenesli vodo kot temeljni DNK Rimskega vrelca v vizualno podobo znamke.

Besedilo: Podjetje Rimski vrelec

Na Rimskem vrelcu vse od rušitve dotrajanega hotelskega objekta aktivno uresničujejo napovedano revitalizacijo turističnega območja. Z uspešno pridobljenim gradbenim dovoljenjem bodo že konec maja pričeli z napovedanim urejanjem športno-rekreacijskega dela, v sklopu katerega bodo postavljeni dnevni lokal z razgledom, otroška in športna igrišča ter fontana s kotuljsko slatino. Z Geološkim zavodom Slovenije je podjetje vzpostavilo dogovor o sodelovanju za izvedbo raziskav mineralne vode in pregleda stanja vrtin v okviru čezmejnega Interreg projekta Karawat. Začrtan poslovni model in smer turističnega razvoja so pri Rimskem vrelcu zaokrožili tudi s celovito zasnovano tržno znamko in novo vizualno podobo.