8 idej za unikatna darila, ki jih bodo vaši partnerji hoteli ukrasti sodelavcem

Čas poslovnih daril je že pred vrati in nabralo se bo spet kup kulijev, koledarjev in promocijskega materiala, ki ga pospravimo v predal in nanj pozabimo. A podjetje Tris in Tris ponuja rešitev - naj bodo vaša poslovna darila letošnje leto hit med vašimi poslovnimi partnerji.

Priznajte. Tudi vi imate nekje v pisarni tisti en predal. Rečemo mu »predal promocijskega obupa«. V njem so trije kemični svinčniki, ki so nehali pisati leta 2017, obesek za ključe v obliki hiške (čeprav ste v bloku), antistresna žogica, ki je že zdavnaj postala stresna in koledar iz leta 2019, ki ga hranite, ker so bile na njem »lepe slike kužkov«.

Sezona obdarovanja v poslovnem svetu je pogosto… no, predvidljiva. In roko na srce, malce dolgočasna. Vsako leto ista pesem: kaj podariti poslovnim partnerjem, strankam in lastnim zaposlenim, da ne bo romalo naravnost v zgoraj omenjeni predal? Kaj jim dati, da bo reklo: »Cenimo te,« in ne: »Tole smo dobili po tri cente na paleti iz uvoza«?

Leto je naokoli in spet brskamo po katalogih, primerjamo cene in se poskušamo domisliti nečesa… drugačnega. Kaj pa, če bi bilo letos res drugače? Če bi bila uporabna, osebna in – poslušajte to noro idejo – narejena v Sloveniji?

Ja, prav ste prebrali. Ne nekje daleč, ampak tu, za vogalom. (No, mogoče za par vogali, odvisno, kje živite. Ampak definitivno na sončni strani Alp!)

Preden pa se potopimo v osem idej, ki bodo vaša poslovna darila izstrelila iz »predala obupa« v kategorijo »O, hudo! Kje si to dobil?«, razčistimo nekaj ključnih pojmov, ki ločijo »meh« darilo od »vau« darila.

Prvič: Domače je najboljše (in najbolj fleksibilno!)

»Izdelano v Sloveniji« ni več samo patriotski slogan. V svetu poslovnih daril to pomeni predvsem eno: fleksibilnost. Ko imaš proizvodnjo – tiskarno, šivalnico in oblikovalski studio – v isti hiši, se zgodi čarovnija. Ni čakanja na kontejnerje, ki že tri mesece ne izplujejo. Ni minimalnih naročil v tisočih kosih. Ni »oprostite, ampak logotip je lahko samo v eni barvi«.

Odločitev za domačo proizvodnjo (beri Tris in Tris), pomeni, da lahko pokličete in rečete: »Joj, veš, sem se spomnil… bi lahko na tiste majice dodali še en slogan?« In odgovor je »Jasno!«, ne pa »Pošiljka je že na carini«. To pomeni, da lahko naročite 10 kosov za vašo »dream team« ekipo ali 1000 kosov za sejem. Hitri odzivni časi, prilagajanje v zadnjem hipu in občutek, da se nekdo dejansko ukvarja s tabo. Neprecenljivo.

Drugič: »Oprostite, to barvo je treba doplačati.« (Stavek, ki ga tukaj ne boste slišali)

Pozabite na majhen logotip, stisnjen v kot. Živimo v letu 2025 (ali pač blizu njega, odvisno kdaj to berete). Tehnologija je šla naprej. Govorimo o sublimacijskem tisku. To pomeni, da je vaša grafika lahko… karkoli. Čez celo površino. Brez omejitev števila barv. Fotografija vaše ekipe na vrhu Triglava? Lahko. Motiv, ki ga je narisal vaš grafični oblikovalec v napadu genialnosti? Seveda. Vzorec, ki se popolnoma ujema z vašo novo spletno stranjo? Ni problema.

»Izdelano popolnoma po vaši meri« danes pomeni, da je edina omejitev vaša domišljija (ali pa domišljija vašega marketingaša). In ko rečemo brez omejitev – je to mišljeno resno. Nobenih doplačil za »osmo barvo«. Barve so žive, obstojne in del tkanine. Vaš logotip ne bo razpokal po prvem pranju, niti po stotih.

Tretjič: Cena proti kvaliteti. Večni boj.

Jasno, vsi imamo proračune. Ampak kaj je dražje? Darilo za 3 evre, ki roma v smeti, ali darilo za 10 evrov, ki ga bo nekdo nosil, uporabljal in kazal naokoli še naslednji dve leti? Ko imate celoten proces – od oblikovanja do šivanja in tiska – pod eno streho v Sloveniji (natančneje na Koroškem), odpade ogromno posrednikov. In ko odpadejo posredniki, je razmerje med ceno in kvaliteto presenetljivo… odlično. Dobite izdelek premium kakovosti, narejen po meri, za ceno, ki je več kot konkurenčna uvoženemu »instant« blagu.

Dovolj teorije. Gremo h konkretnim idejam, ki bodo letos rešile vaše poslovno obdarovanje.

8 idej za darila, ki jih bodo vaši partnerji hoteli ukrasti sodelavcem.

V podjetju Tris in Tris so pripravili seznam osmih izdelkov (v ponudbi boste sicer našli še nešteto drugih možnosti, in ja – tudi tiste bolj klasične), ki pokrijejo vse – od športnega navdušenca v vaši ekipi do tistega »IT-jevca«, ki nikoli ne ugasne računalnika. Vsem pa je skupno: narejeni so v Tris in Tris, z mislijo na vas.

1. Univerzalni vojak za vse vremenske razmere (ali Multifunkcijska bandana, po domače “Buff”)

Ah, »buff« oziroma tista okrogla ruta. Temu rečemo ultimativno švicarsko darilo. Je kapa, je šal, je trak za čez ušesa, je maska proti vetru, je zapestnica… Na eni od teh rut so nekoč našteli 12 različnih načinov uporabe, preden je zmanjkalo sape. Zakaj je to genialno poslovno darilo? Ker je uporabno za pohodnike, tekače, kolesarje, motoriste in vse, ki jim je pozimi rado mraz okoli vratu. In najboljše? Celotna površina je vaše platno. Sublimacijski tisk omogoča, da se vaša grafika vije okoli in okoli, brezšivno in v polnih barvah. To ni več darilo, to je hodeči oglasni pano.

2. Pokrivalo za genialne ideje (ali Športni naglavni trak & kapa)

Podobno kot zgornja zverina, a bolj fokusirano. To je darilo za vse aktivne v podjetju (in tiste, ki bodo to postali po novem letu). Naglavni trak, ki dejansko opravlja svojo nalogo – vpija znoj in drži lase stran od obraza. Ker je narejen iz tehničnega materiala, se hitro suši. Spet je tu priložnost za tisk po meri – diskreten logotip ob strani ali pa divji vzorec čez celoten trak. Podarite to ekipi, ki se prijavlja na poslovni tek, in takoj boste zmagali v kategoriji »najboljša celostna podoba«. Za zimske dni pa topla »beanie« kapa, ki je lahko potiskana (recimo) v živo rumene barve, da boste v mrzlih dneh obdarovanca opazili že na približno 2373 metrov. Kapa je nekaj, kar ljudje dejansko nosijo. In vsakič, ko jo nosijo, promovirajo vas.

3. Majica, ki diha »po vaše« (ali Personalizirana športna majica)

Priznajmo si, bombažna majica je super za na kavč. Ko pa je vaša ekipa na team-buildingu, teče maraton ali kolesari, je bombaž katastrofa. Podarite jim nekaj, kar dejansko deluje. Športna majica iz tehničnega poliestra, ki diha in odvaja vlago. In zdaj pika na i: sublimacija. To pomeni, da ni važno, kako noro grafiko imate. Lahko je cela majica v barvah vašega podjetja, s fotografijo čez cel hrbet. Brez omejitev. To ni več majica, to je dres (ko smo že pri dresih – izdelujejo tudi kolesarske, košarkarske, odbojkarske, …). To je uniforma ponosa.

4. Jopa, ki jo bodo hoteli ukrasti (ali Športna jopa)

Če želite še stopničko višje od majice, je tukaj jopa s kapuco in zadrgo (ali brez, odločitev je vaša). To je verjetno najbolj zaželen kos oblačila v vsaki omari. Udobna, praktična in vedno v modi. In zdaj si predstavljajte eno tako jopo, narejeno iz kvalitetnega materiala, z diskretnim, a elegantnim logotipom vašega podjetja na prsih. To ni nekaj, kar bo vaš zaposleni nosil samo na »casual Friday«. To bo nosil ob vikendih. V hribe. Na kavo. In vsakič bo delal reklamo za vas kot za podjetje, ki ceni udobje in kvaliteto.

5. Najboljša nepremičnina na pisalni mizi (ali Unikatna podloga za miško)

»Kdo sploh še uporablja podloge za miške?« Vprašajte kogarkoli, ki dela v pisarni osem ur na dan, ali pa kogarkoli, ki se doma rad »poigra« (beri: gejma). Laserske miške na lakiranih mizah ne delujejo. Podloga za miško je nujno zlo… ampak ni nujno, da je dolgočasna! Namesto črne luknje na mizi je lahko to umetnina. Spet – tisk brez omejitev. Celotna površina je vaša. Lahko je lep motiv, lahko je koledar za naslednje leto, lahko so bližnjice za Photoshop. Uporabno? Absolutno. In vsak dan, osem ur na dan, bo vaše darilo ležalo nekomu pod roko. Temu se reče učinkovit marketing.

6. Brisača, ki vpije (skoraj) več pogledov kot vode

Brisača je brisača, kajne? Ne. Brisača je lahko osebno platno. Govorimo o tistih mehkih brisačah, ki se ultra hitro sušijo in zavzamejo malo prostora. Idealne za na plažo, v savno ali za v potovalko. In zdaj si predstavljajte, da ni potiskan samo logotip v kotu. Predstavljajte si, da je cela brisača ena sama čudovita grafika. Morje. Gozd. Motivacijski citat. Vaš dizajn. To je darilo, ki bo zagotovo uporabljeno in bo izstopalo na vsaki plaži. Na voljo v treh velikostih, za naše najmlajše, pa tudi za tiste malo večje, ki radi jemo.

7. Fitnes brisača, za katero niste vedeli, da jo potrebujete

To je pa nadgradnja zgornje ideje, prilagojena za vse »fitneserje«. Kolikokrat ste v fitnesu iskali prostor za ključek omarice ali telefon? Tukaj je rešitev: fitnes brisača, ki ima na enem koncu všit… žep. Na zadrgo! Genialno, preprosto in neverjetno uporabno. Vanj varno spraviš ključ, kartico, telefon in greš dvigovat uteži. Seveda je tudi ta brisača lahko popolnoma personalizirana z vašim sporočilom. To ni samo darilo, to je rešitev za problem. Aja, pa to še ni vse – ta fitnes brisača ima tudi priročen žep, ki omogoča, da jo med vadbo ogrnete čez večino klasičnih naslonjal naprav v vašem fitnesu. Počasi zmanjkuje izgovorov za obisk gym-a, kajne?

8. Mobilni oglasni pano za na hrbet (ali Unikatni nahrbtnik z vrvicami)

Ah, tista vreča z vrvicami. Vsi jo poznamo. Ampak pozabite na tiste tanke, najlonske, ki se strgajo, če jih samo grdo pogledaš. Govorimo o konkretnejši, močnejši vreči, ki je hkrati super lahka. In – uganili ste – potiskana po celotni površini z obeh strani. To je idealno darilo za na sejme (namesto plastičnih vrečk!), za športne dneve, ali kot »welcome« paket za nove zaposlene. Vanjo lahko vržeš copate za nogomet, malico ali pa… ja, tudi krompir, če je treba. Vsestranski mobilni oglas, ki ne naredi luknje v žep naročnika.

Torej, kaj bomo letos? Kemični svinčnik ali… nekaj »hudega«?

Sezona obdarovanja je tik pred vrati in znova se ponuja priložnost. Priložnost, da pokažete, da ste drugačni. Da cenite svoje partnerje. Da podpirate domače okolje. Da vam ni vseeno, ali bo vaše darilo končalo v predalu ali pa bo postalo del vsakdana tistega, ki ste mu ga podarili.

Izbira je vaša. Lahko greste po »varni« pot in naročite paleto koledarjev. Ali pa letos stopite v stik z lokalnimi mojstri, kot je ekipa podjetja Tris in Tris (no, če že vztrajate vam lahko uredijo tudi koledarje), povejte jim svoje nore ideje in skupaj ustvarite nekaj, kar bo imelo zgodbo.

Naj bo letošnje obdarovanje končno spet… zabavno!


Za vse informacije so vam v podjetju TRIS in TRIS na voljo preko:

Spletne strani: www.tris-tris.si
Telefonske številke: (02) 878 72 22
Preko e-pošte: info@tris-tris.si
Preko e-pošte: marketing@tris-tris.si