Znate poleg žara zažgati še s čim?

Pomlad se ogreva, dogodki se vrstijo, žari se prebujajo – in z njimi čas domiselnih presenečenj. Žar je pogosto v središču pozornosti, a res dobro vzdušje ustvarjajo še druge stvari. Včasih so prav majhni detajli tisti, ki dogodek spremenijo v nekaj, kar si ljudje zapomnijo.

Toplo vreme že kaže mišice, termometer pleza navzgor, in v zraku se čuti prihajajoči vonj pečenja, dobre volje in družabnih dogodkov. Žar sezona prihaja v polnem zamahu – in z njo tudi vsa tista praznovanja, obletnice, športni turnirji, “kar tako” druženja in drugi dogodki, kjer ni prostora za dolgčas.

Ampak žar ni edina stvar, ki lahko pusti vtis. Če ste že kdaj ujeli žar mojstra s predpasnikom z napisom “Zažgem ne, zažigam pa!”, ali ekipo, ki se po turnirju po usklajenih majicah packa z ajvarjem, veste, o čem govorimo. Zabava ni samo v peki in jedi – je tudi v detajlih, ki dajo dogodku karakter.

In tu na sceno stopijo kozarci, kape, predpasniki ali majice, ki znajo ob žaru prav lepo “zažgati” – če imamo dobro idejo za potisk in če se kdo na to spomni, dokler je še čas! Lahko so hudomušni dodatki za rojstni dan, unikatni spominki ali pa genialna promocijska dopolnitev sproščenega trenutka.

Če jih v roke vzame podjetje, hitro postanejo tudi tiha (ali precej glasna) promocijska darila, ki si jih ljudje dejansko zapomnijo – pa naj gre za interni dogodek, poletni sejem, sponzoriran koncert ali lokalni festival golaža.

Naj bo žar dogodek velik, majhen ali samo izgovor za dobro kosilo – prava oprema naredi razliko. Lepo je videti žar mojstra s samozavestjo v očeh, ki nosi personaliziran predpasnik, takšnega, ki govori nekaj več kot le “Pazi vroče!”. Ko se ob njem zbere še ekipa v enotnih, duhovito potiskanih majicah – ne moreš, da ne bi dvignil kozarca. Še posebej, če so tudi personalizirani kozarci del opreme!

Tudi personalizirane majice so skoraj obvezen kos uniforme. Ni boljšega načina, da skupina ljudi pokaže povezanost – pa naj gre za družino, ekipo ali sodelavce – kot z usklajenim videzom in dobro šalo na prsih. Potisk majic omogoča nešteto možnosti: od enostavnih enovrstičnic do celih grafik, karikatur in internih šal, ki jih razume samo vaša ekipa. In ravno zato majice ostanejo – ker niso generične.

Tudi poletne kape s šiltom niso le zaščita pred soncem. Prava personalizirana kapa z dobrim motivom ali sloganom lahko postane kar “statement kos garderobe”. Ko vse to povežemo v smiselno celoto, z duhovitim detajlom tu in tam, dobimo paket, ki res naredi vtis.

Če gre za praznovanje, lahko s temi izdelki poskrbimo za darila, ki so zabavna in uporabna hkrati. Če pa govorimo o večjih dogodkih – podjetniških piknikih, festivalih ali športnih sponzorstvih – pridejo na plano možnosti za res izviren promocijski material, ki potuje z ljudmi tudi po tem, ko dogodek že zdavnaj mine.

Na srečo vam ni treba iskati idej in ponudnikov na vse strani – vse našteto, od osnovne ideje pa do tiska in dostave, ponuja Promoluks. Od majic, do dovršenih izdelkov po meri – vse na enem mestu in z občutkom za praktičnost.

En dobro izbran napis na majici ali kozarec s pomenljivo grafiko zna narediti več vtisa kot celoten dogodek. Ključ je v tem, da ni treba biti umetnik – dovolj je, da motiv zadene ton.

Na majici pogosto najbolje zažgejo enostavni slogani, rahlo provokativen humor ali kratki interni heci. Za resne priložnosti seveda uporabijo logotip, datum dogodka ali nekaj minimalističnega. A tam, kjer se peče in nazdravlja, delujejo napisi tipa:

  • “Žar pa pir (pa da mam mir).”
  • “Šlapi in čevapi.”
  • “Plac za ajvar.”

Pri kozarcih ni nujno, da gre za čisti humor – včasih je dovolj, da je ime dogodka lepo oblikovano, morda z letnico ali simbolom. Še posebej če so kozarci darilo ob koncu dogodka – nekaj, kar bodo ljudje res vzeli domov in uporabili več kot enkrat.

Predpasniki so odlična priložnost za malo kreativnosti – poleg šaljivih verzov je tu tudi možnost personalizacije z imenom (ali vzdevkom) in funkcijo: “Žar kvaliteta – letnik ’92”. Takšni kosi ostanejo v uporabi še dolgo, ker niso le dekoracija, ampak orodje.

In da ne pozabimo na kape – te so lahko zelo uporaben del poletne oprave, sploh na dogodkih na prostem. En dober slogan na šiltu, logotip podjetja zadaj, morda še letnica ali ime turnirja… in kar kapa ostane nekaj, kar ljudje z veseljem obdržijo in nosijo.

Če imate idejo (in tudi, če je nimate), pri podjetju Promoluks vam pomagajo pri vsem. Od dizajna, izdelave do končne dostave. Njihova ekipa pozna trike, kako oblikovanje prilagoditi različnim površinam, da napisi pridejo do izraza, naj gre za tekstil, steklo ali druge materiale.

Dobra zabava se ne začne z žarom in ne konča z zadnjim čevapom. Ustvari jo vzdušje, ljudje, in vsi tisti detajli, ki poskrbijo, da dogodek ne izgine v pozabo. Unikatna majica, šaljiv predpasnik, kozarec z zgodbo ali kapa z značajem – vse to so drobne stvari, ki naredijo razliko.

Če zraven poskrbimo še za dober dizajn, pravočasno naročilo in zanesljivo izvedbo je zmaga zagotovljena. Ne glede na to, ali gre za rojstni dan, sejem, interno zabavo v podjetju ali največji žar vikend poletja – detajli štejejo.

Zažgite z idejo – in dober tek!

Pomlad se ogreva, dogodki se vrstijo, žari se prebujajo – in z njimi čas domiselnih presenečenj. Žar je pogosto v središču pozornosti, a res dobro vzdušje ustvarjajo še druge stvari. Včasih so prav majhni detajli tisti, ki dogodek spremenijo v nekaj, kar si ljudje zapomnijo.