Search
Close this search box.

19. Krejanov memorial 2019: “Dirka na nož, smeha na polno”

Športno-rekreativna prireditev, ki je na Prevaljah našla svoje mesto, je vsekakor Krejanov memorial. V okviru Jesenskih srečanj vabijo udeležence na gorsko kolesarjenje, ki bo v soboto, 31. avgusta 2019 s startom ob 11. uri.

Krejanov memorial poteka na Prevaljah in okoliških hribih, prireditev pa je posvečena spominu na enega izmed začetnikov gorskega kolesarjenja na Koroškem, Toniju Krejanu. Na 30 km dolgo, ne preveč zahtevno progo, se poda vsako leto tudi več kot 300 kolesarjev. Enduro Prevalje je letos glavni organizator rekreativno gorsko-kolesarske prireditve: XIX. Krejanov memorial 2019, ki se bo začela ob 11. uri pred Družbenim domom na Prevaljah. Dolžina trase bo 30 kilometrov, vzpona pa 650 m.

Kolesarji bodo razdeljeni v kategorije: dečki do 16 let, moški nad 15 do 26 let, nad 35 do 46 let, nad 45 do 56 let, nad 55 do 66 let in moški nad 65 let ter deklice do 16 let, ženske nad 15 do 31 let, nad 30 do 46 let in nad 45 let. Skupna kategorija pa bo že drugo leto zapored kategorija e-kolesa.

Podelitev priznanj bo pol ure po prihodu zadnjega udeleženca v cilj, kjer bodo prvi trije v kategoriji moških in žensk prejeli medalje oziroma pokale, prvih pet pa praktična darila. Izmed vseh udeležencev pa bodo z žrebom nekomu podarili dva gorska kolesa ter veliko praktičnih nagrad. Mesto objave rezultatov po končanem kolesarjenju bo pred barom Jural, kjer bodo vsi udeleženci prejeli spominsko majico in topel obrok.

TRASA PROGE:

Pri kilometer kolesarjenja bo potekal po glavni cesti v smeri Raven do krožišča, kjer bodo kolesarji zavili levo proti naselju Pod Gonjami. Pot bodo nadaljevali po makadamski cesti z zmernim vzponom po pobočju Stražišča, od koder je lep razgled na Prevalje in okolico. Proga se za krajši čas zravna in malo spusti do odcepa, kjer bodo zavili desno in nadaljevali vzpon proti kmetiji Godec. Tu se bo začel ravninski del proge z manjšim vzponom vse do kmetije Rašešnik, kjer bo sledil še zadnji daljši vzpon mimo kmetije Šapek in Mavrev, vse do križišča s kapelico pod kmetijo Žerovnik. V križišču bodo zavili levo in nadaljevali s spustom do naslednjega križišča, kjer bo sledil oster zavoj levo. Nato bodo pot nadaljevali po razgibani progi z nekaj manjšimi vzponi in spusti do križišča nad Šentanelom. Tukaj bodo zavili levo in nadaljevali z nekaj kilometri vzpona, ter spustom do križišča pri kmetiji Godec, kjer se bo krog ponovno sklenil. Nadaljevali bodo s spustom po isti cesti do križišča pod kmetijo Rožič, kjer bodo letos zavili levo, po asfaltni cesti mimo Šavra. V krožišču, za železniškim podvozom bodo zavili desno proti gasilskemu domu in tam v krožišču pri tretjem odcepu proti cilju.

XIX. Krejanov memorial 2019.
FOTO: Krejanov memorial

Na uradni strani Krejanov memorial so zapisali: “Če bi na Koroškem kdaj potekalo tekmovanje v najglasnejšem, najprodornejšem, najbolj nalezljivem smehu, bi bil absolutni zmagovalec gotovo samo eden – Toni. Krejanov Toni.”

O TONIJU KREJANU:

Toni je bil Prevaljčan in vsestranski športnik, ki je poleg alpskega smučanja, deskanja na snegu, teka, tenisa, namiznega tenisa in šaha rad tudi kolesaril. Vsako prosto uro je izkoristil za treninge, tekme in tudi za servis svojega kolesa ali koles svojih prijateljev. S cestnim kolesom je po dolgem in počez prekolesaril koroške ceste tako na slovenski kot avstrijski strani. Bil je med prvimi na Koroškem, ki je osedlal “gorca” ter z njim odkrival koroške gorske ceste in gozdne poti. Z drugimi kolesarskimi navdušenci s Koroške se je udeleževal tekem v rekreativnem kolesarjenju. Toni je svoj hobi spremenil še v nekaj več, saj je s svojim znanjem in iznajdljivostjo odprl servis koles Šprikla, kasneje pa še trgovino z gorskimi kolesi, s čimer se je na Koroškem začelo pospešeno razvijati gorsko kolesarjenje.

Njegovi prijatelji so kolesarjenje Po poteh Blaža Mavrela po Tonijevi smrti preimenovali v Krejanov memorial. Po tej trasi je v svojem času mnogokrat kolesaril tudi sam. Njegovi prijatelji pravijo: “Tak kot je bil Toni, je tudi Krejanov memorial – dirka se na nož, smeji se na polno!”

Krejanov memorial je spomin na športnika z najglasnejšim smehom na Koroškem!

Predprijave so možne na spletni strani www.krejanov-memorial.si ter na dan tekmovanja od 9. 30 do 10. 50. Za informacije pa se lahko obrnete na: tel. 041 670 915 (Miran Klančnik).