Kot so za STA pojasnili na direkciji za infrastrukturo, je bilo med drugim vozišče v območju zdajšnjega križišča v slabem stanju, slaba preglednost in slaba označenost pa sta pogosto botrovali temu, da so tujci zgrešili smer proti Slovenj Gradcu in se nato znašli v središču Kotelj. To je bilo še posebej težavno, če je pot zgrešil voznik večjega tovornega vozila. Obstoječe križišče je bilo po pojasnilih direkcije neprijazno tudi do pešcev in kolesarjev.
Direkcija za infrastrukturo je projekt rekonstrukcije križišča v Kotljah v državni proračun uvrstila leta 2018. Za izvedbo del je bilo izbrano podjetje Voc Celje. Vrednost del znaša dobrih 930.000 evrov, od tega je delež direkcije nekaj manj kot 508.000 evrov, preostalo prispeva občina Ravne na Koroškem, ki sofinancira dela.
Projekt zajema izgradnjo krožnega križišča, ki vključuje ureditev regionalne in lokalne ceste, površin za pešce in kolesarje, cestno razsvetljavo, zaščito komunalnih vodov in prestavitev kapelice. “Pogodbeni rok dokončanja del je 12 mesecev po uvedbi izvajalca v delo, to je do 18. julija 2023,” so zapisali pri direkciji.
V času gradnje, ki torej že poteka, so predvidene spremembe prometnega režima na območju Kotelj.
“V celotnem času izvajanja del bo promet potekal izmenično enosmerno ob gradbišču in dvosmerno po novi zgrajeni deviaciji. V prvih dveh fazah bo promet urejen z delno zaporo s pomočjo ročnega usmerjanja, v tretji fazi bo delna zapora urejena s pomočjo prometno odvisnih semaforjev (ali ročnega usmerjanja v času konic) in v zadnji, četrti fazi bo na odseku Ravne-Kotlje postavljena popolna zapora urejena s pomočjo obvozne deviacije,” so sporočili z občine, ki je podrobnosti spremenjenega prometnega režima objavila na svoji spletni strani.
Povprečni letni dnevni pretok vozil je lani na števnem mestu Brdinje, ki je v bližini omenjenega križišča oz. bodočega krožišča, znašal 7026 vozil, pa še kažejo podatki direkcije.