Search
Close this search box.

STAR UP SOC: Kako dolgotrajno brezposelnim osebam povrniti samozaupanje?

Kako dolgotrajno brezposelnim osebam povrniti samozaupanje, da so zmožni za delo in da imajo številne talente? Kako jih prepričati, da je delo vrednota in da so sami vredni (samo)spoštovanja in ljubezni? To so ključni izzivi projekta STAR UP SOC - socialna aktivacija ranljivih skupin, ki jo podjetje Griffin izvaja v Kranju in Slovenj Gradcu. Trije projekti, dva v Ljubljani in eden na Ravnah na Koroškem, pa so že za njimi.

Kako dolgotrajno brezposelnim osebam povrniti samozaupanje, da so zmožni za delo in da imajo številne talente? Kako jih prepričati, da je delo vrednota in da so sami vredni (samo)spoštovanja in ljubezni? To so ključni izzivi projekta STAR UP SOC – socialna aktivacija ranljivih skupin, ki jo podjetje Griffin izvaja v Kranju in Slovenj Gradcu. Trije projekti, dva v Ljubljani in eden na Ravnah na Koroškem, pa so že za njimi.

Z njimi želijo preprečiti socialno izključenost in omogočiti marginaliziranim posameznikom sodelovanje v družbi, njihovo opolnomočenje, osebni razvoj in razvoj spretnosti, ki jih potrebujejo za vsakodnevno sodelovanje v družbi. Predvsem želijo aktivno vključiti dolgotrajno brezposelne osebe in dolgotrajne prejemnike socialnih transferjev v družbo in delovno okolje.

V sklopu programa, ki se odvija ob finančni podpori Evropskega socialnega sklada, brezposelne osebe v vsakodnevnem programu motivacijskih, komunikacijskih in ustvarjalnih delavnic pridobivajo različne nove veščine in znanja. Druženje in izmenjava življenjskih izkušenj udeležence dodatno bodrijo za ponovno vključitev v trg dela. Ključna za njihovo reaktivacijo pa je delovna praksa, ki jo izvajajo s številnimi lokalnimi podjetji in ustanovami. Tako kot lani tudi v letu 2019 načrtujejo vsaj 30 % zaposlitev. 

Tudi za dosego tega cilja in za boljše vključevanje udeležencev v družbo je zelo pomembno mreženje in celostno sodelovanje z lokalnimi deležniki, zato se prav danes predstavljajo v Kranju in Slovenj Gradcu v okviru kampanje EU PROJEKT, MOJ PROJEKT 2019. Z njo želijo skupaj s Službo Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko pokazati, da lahko rezultate projektov evropske kohezijske politike vidimo na vsakem koraku. S pomočjo evropskih sredstev smo namreč v Sloveniji v zadnjih 15 letih uresničili več kot 10.000 projektov, ki so spisali mnoge uspešne zgodbe, podjetij, občin, nevladnih in drugih organizacij ter mnogih posameznikov. Z njimi se srečujemo vsak dan, pa naj gre za pitno vodo ali za čiščenje odpadne vode, za hitrejši zagon malih in srednjih podjetij, za naložbe v trajnostno mobilnost ali boljšo rabo energije, za boljše e-storitve za državljane ali za skrb za ranljive skupine, starejše pa tudi mlade.

V muzeju SA SG.

Tako kot STAR UP SOC veliko projektov, ki jih finančno podpira Evropski socialni sklad, zasleduje opolnomočenje dolgotrajno brezposelnih oseb za njihovo ponovno vključitev v širšo socialno in delovno okolje. V vsakem primeru pa stremijo sofinancirani projekti k dolgoročnim učinkom na kakovost življenja prebivalk in prebivalcev. Prepričajte se, kako dobro jim to uspeva in jih obiščite 16. maja na Trgu Svobode v Slovenj Gradcu in Glavnem trgu v Kranju na zanimivih igrah in delavnicah.

Več o dogodku in kampanji na www.eu-skladi.si.   

Dogodki

Kako dolgotrajno brezposelnim osebam povrniti samozaupanje, da so zmožni za delo in da imajo številne talente? Kako jih prepričati, da je delo vrednota in da so sami vredni (samo)spoštovanja in ljubezni? To so ključni izzivi projekta STAR UP SOC - socialna aktivacija ranljivih skupin, ki jo podjetje Griffin izvaja v Kranju in Slovenj Gradcu. Trije projekti, dva v Ljubljani in eden na Ravnah na Koroškem, pa so že za njimi.