Search
Close this search box.

Recimo hvala s skodelico kave

Med 28. in 30. aprilom bo tudi v Sloveniji potekala globalna pobuda »Recite hvala«, s katero Julius Meinl, ena najstarejših evropskih blagovnih znamk kave, vabi k razmisleku o pomenu hvaležnosti in moči, ki jo ima iskrena zahvala. Velika mednarodna raziskava, ki jo je ta znamenita dunajska pražarna kave izvedla ob svoji letošnji 160. obletnici, je namreč pokazala, da ljudje zahvalo doživljamo kot eno najmočnejših potez, ki lahko sproži verižno reakcijo pozitivnosti in prijaznosti. V Sloveniji bo v pobudi »Recite hvala« sodelovalo več kot petdeset kavarn, v katerih bodo gostje ob naročilu Julius Meinl kave prejeli kupon (do porabe zalog) za še eno brezplačno kavo, ki jo lahko v znak zahvale podelijo posebni osebi v njihovem življenju. 

V Sloveniji bo v pobudi »Recite hvala« sodelovalo več kot 50 kavarn. Ob pobudi tudi dva družabna dogodka v Ljubljani in Piranu ter dve donaciji.

Znamenita dunajska pražarna kave Julius Meinl že 160 let skodelico za skodelico ustvarja in spodbuja drobne trenutke z velikim pomenom, saj verjamejo, da do velikih sprememb pridemo z majhnimi koraki. Zato so v mednarodni raziskavi kar štiri tisoč ljudi, po tisoč iz Zagreba, Dunaja, Milana in Bukarešte, povprašali o teh trenutkih in kaj jim pomenijo. Ugotovili so, da je prijaznost dobesedno nalezljiva. Že nasmeh neznanca kar 85 % ljudem polepša dan, 90 % vprašanih pa je prepričanih, da bodo bolj verjetno rekli hvala, če tudi sami od drugih slišijo to besedo.

V povprečju ljudje slišijo »hvala« 11-krat na dan in se posledično sami še večkrat zahvalijo drugim, kar 15-krat dnevno. Vsaka prejeta zahvala torej sproži verižno reakcijo, ki pozitivno vpliva na prijatelje, družinske člane, sodelavce in celo neznance. Anketiranci so se v veliki meri (79 %) strinjali, da je povabilo na kavo eden najbolj priljubljenih in najenostavnejših načinov, da to zahvalo izrazimo.

Raziskava je med drugim pokazala tudi, da je imela pandemija pozitiven učinek na našo prijaznost drug do drugega. Tretjina sodelujočih namreč pravi, da zdaj pogosteje rečejo hvala kot pred dvema letoma, pri čemer kot glavni razlog navajajo spoznanje, kako velik vpliv ima lahko drobna pozornost.

Cilj akcije je spodbuditi verigo prijaznosti

Pobuda »Recite hvala« bo potekala v trideset državah po vsem svetu, tudi v Sloveniji. Pred začetkom je Tomaž Milič, generalni direktor Julius Meinl Slovenija, strnil njen pomen: »Včasih je zelo preprosta gesta dovolj, da se nekdo počuti cenjenega in vrednega. Pandemija je vsekakor izpostavila pomen prijaznosti, ampak prava moč prijaznosti ni v prejemanju, temveč v dajanju. Zato vsakemu gostu v več kot petdeset sodelujočih kavarnah podarjamo zahvalo, kupon za še eno brezplačno kavico, ki ga lahko podari naprej tistemu, ki mu je hvaležen, ali nekomu, ki mu s kavico preprosto želi polepšati dan. Cilj pobude »Recite hvala« je, da po svetu spodbudimo sto tisoč zahval in trenutkov prijaznosti.«

Začetek pobude bodo v Julius Meinl Slovenija obeležili tudi z dvema dogodkoma in dvema donacijama. V četrtek, 28. aprila, bodo ob 10. uri o moči pozitivnih besed, spodbud in drobnih gest, kot so zahvala, povabilo na kavo, nasmeh ali objem v Kavarni Maček v Ljubljani debatirali pesnik in pisatelj Feri Lainšček, kantavtorica Ditka in Tomaž Milič, generalni direktor Julius Meinl Slovenija. Slednji bo ob tej priložnosti predstavnikom Botrstva predal tudi donacijo za Dijaški sklad za pomoč dijakom iz socialno šibkih družin. Dan kasneje, torej v petek, 29. aprila, pa bo ob 16. uri druženje z istimi gosti potekalo še v Mestni kavarni v Piranu, kjer bo donacijo prevzelo koprsko društvo Palčica Pomagalčica. Oba dogodka bosta z glasbo pospremila Ditka in Gorazd Čepin.

Vir: agencija Epoha

Dogodki

Med 28. in 30. aprilom bo tudi v Sloveniji potekala globalna pobuda »Recite hvala«, s katero Julius Meinl, ena najstarejših evropskih blagovnih znamk kave, vabi k razmisleku o pomenu hvaležnosti in moči, ki jo ima iskrena zahvala. Velika mednarodna raziskava, ki jo je ta znamenita dunajska pražarna kave izvedla ob svoji letošnji 160. obletnici, je namreč pokazala, da ljudje zahvalo doživljamo kot eno najmočnejših potez, ki lahko sproži verižno reakcijo pozitivnosti in prijaznosti. V Sloveniji bo v pobudi »Recite hvala« sodelovalo več kot petdeset kavarn, v katerih bodo gostje ob naročilu Julius Meinl kave prejeli kupon (do porabe zalog) za še eno brezplačno kavo, ki jo lahko v znak zahvale podelijo posebni osebi v njihovem življenju.