Pošta Slovenije povečuje možnost prevzema pošiljk s kartičnim plačilom

Pošta Slovenije pospešeno posodablja upravljanje s pošiljkami. V kratkem bo vzpostavila spletno stran, ki bo enotna vstopna točka za uporabnika, na kateri bo ta med drugim upravljal s svojimi pošiljkami in jim sledil. Pismonoše in poštna okenca poslovalnic, razen pogodbenih pošt, pa opremljajo z dodatnimi POS-terminali za plačila s kartico.
pošta znak

Pri spletnem nakupovanju Slovenci v primerjavi z drugimi evropskimi uporabniki nadpovprečno pogosto izberejo opcijo plačila po povzetju, so zapisali na Pošti Slovenije. Izdelke, naročene pri slovenskih spletnih trgovcih, več kot 40 odstotkov kupcev plača ob prevzemu. Odslej jim ne bo več treba skrbeti za dvig gotovine, saj bodo pismonoše v kratkem opremljeni s POS-terminali, so navedli.

Z dodatnimi POS-terminali bodo opremili tudi poštna okenca poslovalnic, razen pogodbenih pošt, po Sloveniji, kasneje pa tudi pogodbene pošte.

Pošta Slovenije bo v kratkem uvedla tudi enotno vstopno točko na spletu. Vse informacije in podrobnosti o pošiljkah bodo odslej shranjene na uporabnikovem profilu. S klikom bo tako omogočeno celovito upravljanje s pošiljkami, med drugim urejanje naslovnikovega naročila. Pošta želi na ta način izboljšati uporabniško izkušnjo, saj je upravljanje preglednejše in enostavnejše. Moja.posta.si bo na klik dosegljiva tudi neregistriranim uporabnikom, so zapisali.

Uvedbi portala bodo sledili mobilna aplikacija in dodatne možnosti, kot so nastavitev priljubljenega mesta prevzema (PS Paketomat, paketnik, dogovorjeno mesto ipd.), enkratno ali stalno pooblastilo drugim uporabnikom za prevzem pošte in digitalno obvestilo o prispeli pošiljki. Uporabnik tako ne bo več prejel tiskanega sporočila o prispeli pošiljki v nabiralnik, ampak bo to s SMS-sporočilom opravila aplikacija.

Dogodki

Več iz istega kraja

Več iz iste kategorije