Search
Close this search box.

DPD opozarja na vse pogostejše poskuse spletnih in telefonskih prevar

Družba DPD Slovenija opozarja na vse pogostejše poskuse prevar preko različnih spletnih nakupovalnih portalov in preko telefonskih klicev. V nekaterih primerih se DPD omenja kot dostavna služba, ki pošilja denar oz. blago. Kot poudarjajo, DPD ne bo nikoli zahteval podatkov plačilnih kartic preko e-pošte in drugih digitalnih komunikacijskih kanalov.
Fotografija je simbolična

Goljufi iz različnih držav, najpogosteje Ukrajine, Rusije, Litve in Estonije, se odzivajo na oglase domačih prodajalcev na spletnih nakupovalnih portalih, kot sta Bolha in Facebook Marketplace. Predstavijo se kot zainteresirani kupci ali kot prodajalci, ki zahtevajo predplačilo kot garancijo za prodajo, nato pa preko lažne spletne strani ali pa sms oz. Whatsapp sporočila od uporabnikov zahtevajo podatke, kot so ime in priimek, številka kartice, rok veljavnosti kartice in trimestna kontrolna številka (CVV), so v sporočilu za javnost pojasnili v družbi DPD Slovenija.

V nekaterih primerih se DPD omenja kot dostavno službo, ki pošilja denar in/ali blago.

V DPD poudarjajo, da naj se takim povezavam ne sledi, da takšna sporočila pomenijo zlorabo blagovne znamke DPD in da omenjena sporočila niso bila poslana z njihove strani. “DPD vso elektronsko pošto pošilja izključno z domene dpd.si in nikoli ne bo zahteval podatkov iz plačilnih kartic preko e-pošte ali digitalnih komunikacijskih kanalov (chat, SMS, WhatsApp ipd.),” so opozorili.

Prav tako DPD ne bo nikoli zahteval informacij v zvezi s stanjem na plačilni kartici, saj, kot so pojasnili, ti podatki niso potrebni pri prodaji ali nakupu na nobeni spletni strani.

“Če prodajate ali pričakujete plačilo, je edino, kar lahko kupec legitimno zahteva, IBAN/številka računa in ime prejemnika,” so poudarili.

Uporabnike pozivajo, naj ne klikajo na povezave v sumljivih elektronskih poštah in ne delijo osebnih podatkov, zlasti trimestne kontrolne številke plačilne kartice.

V primeru, da je prišlo do posredovanja kopije kartice oz. podatkov o kartici, je treba o tem nemudoma obvestiti banko, ki je izdala kartico, da se prepreči njena nadaljnja uporaba s strani goljufov. DPD služba, ki se ukvarja z varstvom potrošnikov, vsako prijavljeno obliko goljufije z vsemi zbranimi dokazi prijavi pristojnim institucijam.

V primeru dvoma, ali sporočilo res prihaja iz DPD Slovenija, se lahko uporabniki obrnejo na DPD službo za pomoč strankam na elektronski naslov info@dpd.si ali na telefonsko številko +386(0)1 513 23 00, so še pojasnili.

Dogodki

Družba DPD Slovenija opozarja na vse pogostejše poskuse prevar preko različnih spletnih nakupovalnih portalov in preko telefonskih klicev. V nekaterih primerih se DPD omenja kot dostavna služba, ki pošilja denar oz. blago. Kot poudarjajo, DPD ne bo nikoli zahteval podatkov plačilnih kartic preko e-pošte in drugih digitalnih komunikacijskih kanalov.