Search
Close this search box.

Dars bo za merjenje uporabniških izkušenj v štirih letih namenil skoraj 600.000 evrov

Dars bo za merjenje uporabniških izkušenj uporabnikov avtocest in hitrih cest v štirih letih odštel 582.000 evrov, izhaja iz objave na portalu javnih naročil. Pogodbo za informacijsko rešitev za to storitev je podpisal z družbo Episcenter, ki mora v pol leta izdelati rešitev za anketiranje ter jo štiri leta upravljati in vzdrževati.

Skladno s pogodbo je predvideno avtomatizirano pošiljanje vabil oz. anketnih vprašalnikov tistim domačim in tujim voznikom, ki so prek spleta kupili e-vinjeto in hkrati odkljukali soglasje za anketiranje. Voznike naj bi spraševali za mnenje in izračunavali kazalnike o pretočnosti prometa, obveščanju o razmerah na avtocestah, občutku varnosti, oceni vozišča, zadovoljstvu s signalizacijo, počivališči, cestninjenjem … Cilj je pridobiti vsaj 2000 odgovorov na mesec.

Episcenter je že do zdaj oz. od leta 2015 za Dars opravljal vsebinsko podobne ankete med vozniki, delno je šlo za terensko, delno pa za spletno anketiranje. Za to je v zadnjem času od Darsa dobil, kot kaže baza Erar, okoli 14.500 evrov na leto, pišejo današnje Finance. Po novem bo strošek Darsa za informacijsko rešitev okoli 130.000 evrov na leto, kar je devetkratnik dozdajšnjega stroška za anketiranje.

Časnik ob tem navaja, da se je Dars za javno naročilo odločil v času, ko si želi podražitve vinjet in ko varčuje z elektriko z ugašanjem razsvetljave na avtocestah, kjer je to zakonsko dopustno (priključki na avtoceste in hitre ceste ter odprta trasa avtoceste). Z varčevanjem pri elektriki naj bi družba po navedbah Financ letno prihranila približno okoli 650.000 evrov.

Na Darsu so za Finance pojasnili, da s projektom sledijo najsodobnejšim trendom v merjenju uporabniške izkušnje, kjer lahko prek avtomatiziranega procesa anketiranja bolje zaznavajo potrebe in želje uporabnikov v slehernem trenutku. “Tako nas bo npr. zanimalo, za koliko se je spremenilo zadovoljstvo uporabnikov zaradi prometne nesreče, zaradi katere je bila zaprta avtocesta in kaj v takšnih primerih uporabniki pogrešajo. Zagotovo bodo lahko na to odgovorili v realnem času, ne pa čez pol leta preko terenske ankete. Projekt pa v nadaljevanju predvideva tudi dodajanje novih stičnih točk,” so navedli.

Dars je sicer po navedbah Financ za storitev na podlagi javnega naročila prejel dve ponudbi. Poleg Episcentrove še cenejšo ponudbo novomeške družbe ePrvak v vrednosti dobrih 321.000 evrov (z DDV). Slednjo je izločil kot nedopustno. Direktor in lastnik družbe ePrvak Simon Meglič je bil glede razpisa redkobeseden, za Finance pa je dejal je, da “podjetje ni vložilo revizijskega zahtevka, ker je ta postopek sorazmerno drag”.

Dars bo za merjenje uporabniških izkušenj uporabnikov avtocest in hitrih cest v štirih letih odštel 582.000 evrov, izhaja iz objave na portalu javnih naročil. Pogodbo za informacijsko rešitev za to storitev je podpisal z družbo Episcenter, ki mora v pol leta izdelati rešitev za anketiranje ter jo štiri leta upravljati in vzdrževati.