Search
Close this search box.

Avto karaoke z Luko Basijem: Avto center Ravne preplavila pozitivna energija in glasba (FOTO)

V okviru večmesečne kampanje, imenovane Avto center Ravne presenečenje, je podjetje Avto center Ravne skupaj z ambasadorjem Luko Basijem poskrbelo za bogato nagrado igro, s prav posebnimi nagradami. Tistim, ki so podali najboljše predloge za novi slogan in jingle, so se zahvalili z letno vinjeto ter puloverjem podjetja, prav tako pa so se lahko, tudi dodatno izžrebani, premierno zapeljali na prve avto karaoke z Luko Basijem, ki je slogan tudi uglasbil. Nemalo presenečenj torej, ki so poskrbele za popoldne, polno pozitivne energije.

Že lansko leto je podjetje Avto center Ravne z dobrodelno akcijo »Podarimo skupaj« z zbranimi sredstvi v vrednosti 2.500 eur polepšalo praznike številnim družinam. Darilne kartice v vrednosti 1.000 eur je podaril Centru za socialno delo Koroška, 1.500 eur pa je bilo namenjenih 12-letni deklici Teji Večko z Raven na Koroškem kot pomoč pri nakupu dvigala, saj trpi za cerebralno paralizo 5. stopnje.

Nato so zopet razveseljevali redne stranke – v veliki nagradi igri, v kateri so lahko sodelovali vsi, ki so opravili Citroën servis, kupili original rezervne Citroën dele, pnevmatike ali Citroën Eurorepar dele, je bila glavna nagrada smučke Elan z vezmi in celodnevna karta za smučanje na Kopah, na samo smučišče pa je nagrajence odpeljal Luka Basi. V okviru omenjene Avto center Ravne presenečenje kampanje se je stranke redno nagrajevalo in vključevalo, tako preko družbenih omrežij kot radijskih valov.

Zaključek projekta pa je predstavljalo četrtkovo druženje z Luko Basijem, kjer so v okviru nagradne igre izbrali nov slogan kampanje: »Če te Citroën mika, v Avto center Ravne izbira je velika«, avtorice Špele Grivec. Pa tudi novi jingle, ki ga je predlagala Ana Vrenko in ga boste kmalu lahko slišali preko radijskih valov. »Prodaja, servis, svetovanje – vse to ponuja Avto center Ravne. Je avto rabljen ali nov, odpelje varno te domov. Peugeot, morda? Al’ Citroën? Razočaran tu ne bo noben!«

Obe nagrajenki sta bili zelo veseli prejetih nagrad. Prva je prejela letno vinjeto za osebno vozilo, druga Avto center Ravne pulover, prav obe, pa sta se, poleg ostalih srečnih izbrank, lahko tudi premierno odpeljali z Luko Basijem v prvih avto karaokah. Če ste torej mimoidoči na koroških cestah slišali glasno prepevanje in smeh – to so bili oboževalci Basija v Citroënu.

»Z Avto center Ravne presenečenje kampanjo smo več mesecev razveseljevali naše stranke in sledilce, jih vključevali z njihovimi idejami, bili dobrodelni. Dokazali smo, da smo več kot le pooblaščen prodajalec, da smo podjetje, ki mu je res mar za stranke in lokalno okolje,« je kampanjo povzela Helena Kušar Pogorelc, vodja prodaje.

»Veliko pozornosti posvečamo temu, da podpiramo številne lokalne projekte, društva, posameznike. Veseli smo, da smo kot podjetje uspešni, ne le v oziru prodaje, temveč tudi širše, s svojo družbeno odgovornostjo, s svojim posluhom za stranke in gostoljubjem, ki je doma pri nas. Današnji dogodek je odličen primer,« je dejal Peter Stočko, direktor podjetja.

Seveda pa se s koncem kampanje dobrodelne aktivnosti ter nagradne igre nikakor ne zaključujejo, kot pravijo v Avto centru Ravne. Še naprej pripravljajo številne zanimive aktivnosti in dogodke, naslednji bo že kmalu, saj bodo praznovali 3. obletnico delovanja na novi lokaciji.

Dogodki

V okviru večmesečne kampanje, imenovane Avto center Ravne presenečenje, je podjetje Avto center Ravne skupaj z ambasadorjem Luko Basijem poskrbelo za bogato nagrado igro, s prav posebnimi nagradami. Tistim, ki so podali najboljše predloge za novi slogan in jingle, so se zahvalili z letno vinjeto ter puloverjem podjetja, prav tako pa so se lahko, tudi dodatno izžrebani, premierno zapeljali na prve avto karaoke z Luko Basijem, ki je slogan tudi uglasbil. Nemalo presenečenj torej, ki so poskrbele za popoldne, polno pozitivne energije.