Čas je za rekreacijo

Ker se poletje vse hitreje bliža, s tem pa tudi misel o sončenju na plaži ob zvokih morskih valov in vonju po borovcih, se večina ljudi, ki se čez zimo in praznike hrani pač niso mogli odpovedati, časa za rekreacijo prav tako ni bilo, sedaj odloča za tek v naravi, vaje doma ali eno izmed mnogih skupinskih vadb, ki nam jih ponujajo fitnesi.

Začeti je treba počasi

Če čez zimo nismo dali prednosti telesu, smo se bolj posvečali poležavanju in hrani, so se kilogrami začeli nabirati, telo pa se je navadilo na ta tempo in se temu tudi prilagodilo. Zato moramo vsako vajo delati počasi, pravilno in varno, da si ne poškodujemo mišic in smo na tak način prisiljeni nazaj k počitku.

 

Lep dan izkoristimo v naravi

Krasen sončen dan ponuja veliko možnosti za rekreacijo, še prej pa se moramo dobro ogreti in razgibati. Začnemo lahko samo s sprehodom, kolesarjenjem ali tekom, lahko pa izkoristite tudi izziv svoje teže na drogovih, ki so postavljeni za ta namen ali pa poiščete miren kotiček narave in naredite vaje kot so počep, dvig na prste na nogah, izpadni korak, mrtvi dvig, dvig trupa leže, dvig nog leže, za začetek vse brez uteži.

 

Držimo se diete, ki nam ugaja

Poznamo veliko diet, nekatere obljubljajo hiter rezultat, ampak roko na srce, te četudi na začetku na tehtnici izgleda, da delujejo, dolgoročno temu ni tako, saj na začetku izgubimo veliko vode ne pa tudi maščobe.

Dieta mora biti način prehranjevanja, ki ni časovno omejen. Veliko ljudi dela napako in si dieto časovno omeji na mesec ali več, nato pa seveda izgubi nekaj kilogramov, ki pa se kar hitro vrnejo, ko se z dieto preneha.

 

Nekaj smernic zdrave prehrane

Izogibajmo se hitri hrani, ki so vir praznih ogljikovih hidratov in maščob. V obroke vključujmo zdrave maščobe, kot so: olivno olje, oreščki – makadamije, lanena semena ali laneno olje, omega 3 kapsule, ribe, …

˝Bele˝ testenine zamenjamo s polnozrnatimi, na krožniku naj bo tudi rjav riž, belo meso – puranja ali piščančja prsa, pusto rdeče meso, zaužijmo veliko zelenjave in zmerno sadja, pijmo veliko vode namesto presladkih sokov,…

Določite si en dan v tednu in si privoščite svojo najljubšo hrano brez slabe vesti.

 

Saj veste, zaradi enega ˝slabega˝ obroka se ne boste zredili, prav tako pa zaradi enega ˝dobrega˝ obroka ne boste shujšali.

 

 

 

Dogodki

Prosta delovna mesta

Zadnja obvestila