Search
Close this search box.

18. Krejanov memorial letos tudi z E-kolesom

Športno-rekreativna prireditev, ki je na Prevaljah našla svoje mesto, je vsekakor Krejanov memorial. V okviru Jesenskih srečanj vabijo udeležence na gorsko kolesarjenje, vsakoletno slabo vreme prvo soboto v septembru pa dogodek prestavi za teden ali dva. Tudi letos je bilo tako, čeprav so, po besedah organizatorja, že lansko leto resno razmišljali o novem datumu, in sicer zadnjo soboto v mesecu septembru.

V soboto, 15. 9. 2018, so se kolesarji in kolesarke ob 11.00 že 18. leto po vrsti podali na 31 km dolgo pot s 650 m vzponom. Na startu pred Družbenim domom se je zbralo 220 tekmovalcev, razvrščenih v 7 moških in 4 ženske kategorije. Posebnost letošnjega leta je kategorija E-KOLESA, ki jo je organizator ENDURO, d. o. o. vpeljal prvič, čeprav je publika z glasnim žvižganjem dala vedeti, da je odločno proti tej kategoriji tekmovanja, v kateri se je preizkusilo 7 tekmovalcev.

Prihod e-kolesa v cilj. FOTO: Facebook

Dirka na nož, kjer se smeji na polno, je vse od leta 2001, ko so prijatelji Tonija Krejana kolesarjenje Po poteh Blaža Mavrela preimenovali v Krejanov memorial, postregla z odličnimi rezultati. V vseh letih tekmovanja je zmagovalo 6 tekmovalcev, med njimi največkrat Rok Naglič (6 x), tudi letošnji skupni zmagovalec z rezultatom 0:56:58. Sledijo mu Rok Kolar s štirimi zmagami ter Robi Kordež in Nace Krivonog s tremi zmagami. Rok Naglič ima tudi najboljši skupni čas proge vseh let, to je letošnji najboljši 0:56:58. Statistika torej pokaže, da je zmaga sedemkrat ostala doma, na Prevaljah, kar pomeni, da kolesarjenje, ki ga je pospešeno vpeljeval že Toni Krejan s svojim servisom in trgovino Šprikla (1995), tukaj JE doma.

Prvi trije tekmovalci v kategoriji moških in ženskih so prejeli medalje/pokale, prvih pet pa praktična darila, za kar je poskrbel vodja prireditve gospod Miran Klančnik. Med vsemi udeleženci tekmovanja so izžrebali dva, ki sta prejela gorski kolesi, nekaj pa so razdelili tudi praktičnih nagrad.

Letošnji nagrajenci, ki jih je nagovoril tudi župan Občine Prevalje, so bili:

Teja Plantak in Rok Naglič – skupni seštevek

Ženske nad 45 let: Zlata Lodrant

Električna kolesa: Dejan Šumnik

Proga

Po prvem kilometru, ki ga kolesarji prevozijo po glavni cesti, zavije levo proti Pod gonjami, nato pa se nadaljuje po makadamski cesti z zmernim vzponom po pobočju Stražišča. Kolesarska pot se nato nadaljuje proti kmetijam Godec, Rašešnik, mimo kmetije Šapek in Mavrev vse do križišča s kapelico pod kmetijo Žerovnik. V križišču zavije levo in nadaljuje s spustom do naslednjega križišča, kjer sledi oster zavoj (90 stopinj). Sledi razgibana proga do križišča nad Šentanelom. Tu zavije levo in nadaljuje proti kmetiji Godec, kjer se krog ponovno sklene. Nadaljuje s spustom do križišča pod kmetijo Rožič, kjer zavije desno mimo kmetije Skitek do kmetije Klemen. Zadnji strmejši spust pripelje tekmovalce do Prevalj, kjer je za barom Jural cilj memoriala.

V vseh letih tekmovanja je število udeležencev naraščalo, tako da se ni bati, da bi slabo vreme pregnalo kolesarje in ugnalo njihov kolesarki duh. Skupno druženje po koncu tekmovanja ob zvokih Johnny and Tex banda in število obiskovalcev ob progi pa daje slutiti, da bo tekmovalcev iz leta v leto več.