Search
Close this search box.

Pozor, da ne ostanete brez denarja. Poskus prevare prek telefona

Nepridipravi so znova na delu! Tokrat poskušajo s telefonskim klicem od posameznika pridobiti podatke, kot so številke osebnega računa in/ali številko kreditne kartice. Klicatelj se ob tem predstavlja kot uslužbenec NLB.
FOTO: Pixabay

NLB obvešča, da se je pojavila nova oblika poskusa zlorabe prek telefonskega klica, s katero želijo nepooblaščene osebe pridobiti podatke vašega osebnega računa ali kartice, ki jih lahko nato uporabijo za izvedbo plačil. Teh podatkov sogovorniku nikakor ne izdajte! NLB namreč od svojih strank po telefonu nikoli ne zahteva takšnih podatkov.

Kot so sporočili iz NLB se je strank in posameznikov na banko obrnilo z obvestilom, da so prejeli telefonski klic iz neznane telefonske številke. Klicatelj se je predstavil kot uslužbenec NLB in od klicočega zahteval posredovanje številke osebnega računa in/ali številko kreditne kartice.

Banka tovrstnih podatkov nikoli ne pridobiva v okviru telefonskih pogovorov! Vse stranke zato opozarjajo na skrajno previdnost, saj gre za tehniko socialnega inženiringa, s katero želi nepooblaščena oseba pridobiti podatke, z njimi pa bi lahko izvedla nepooblaščene transakcije.

Vsem, ki ste tak klic že prejeli in posredovali svoje podatke, svetujejo, da takoj prekličete oziroma blokirate plačilne in kreditne kartice. Plačilne kartice lahko za uporabo zaklenete prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom blokirate ali deaktivirate prek mobilne banke Klikin, ali pa to uredite v eni izmed NLB Poslovalnic ter 24/7 v Kontaktnem centru na telefonski številki (01) 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.

Nepridipravi so znova na delu! Tokrat poskušajo s telefonskim klicem od posameznika pridobiti podatke, kot so številke osebnega računa in/ali številko kreditne kartice. Klicatelj se ob tem predstavlja kot uslužbenec NLB.