Search
Close this search box.

Pozor! Poskus prevare z lažnimi elektronskimi sporočili

Na spletu se je pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB d.d. Namen lažnega sporočila je s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke. 

Pri NLB vsem strankam oziroma prejemnikom omenjenega elektronskega sporočila svetujejo, da ga nemudoma pobrišejo. Če pa je stranka/prejemnik že izpolnil lažni elektronski obrazec in s tem posredoval svoje podatke, svetujejo, da takoj prekliče, blokira plačilne, kreditne kartice oziroma takoj zamenja gesla za vstop v spletno banko NLB Klik.

Primer lažnega elektronskega sporočila:

Plačilne kartice lahko stranke zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin, ali pa to uredijo v svoji matični poslovalnici ter v kontaktnem centru na telefonski številki (01) 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.

Dogodek so v banki že prijavili Nacionalnemu odzivnemu centru za kibernetsko varnost Si-cert, so še v sporočilu za javnost zapisali pri NLB.

Dogodki