Search
Close this search box.

Znanih je devet finalistov jubilejne 5. nagrade marketinška odličnost

Znani so letošnji finalisti, ki se bodo v treh kategorijah potegovali za letošnje nagrade marketinška odličnost.

Znani so letošnji finalisti, ki se bodo v treh kategorijah potegovali za letošnje nagrade marketinška odličnost. Najboljšemu izmed zmagovalcev kategorij po izboru komisije bodo v torek, 28. maja, ob 21. uri v Portorožu na 24. Slovenski marketinški konferenci podelili veliko nagrado marketinška odličnost 2019.

Društvo za marketing Slovenije z nagrado prepoznava najboljša podjetja oz. organizacije, v katerih je marketing trdno vpet v poslovno strategijo podjetja in je gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Takšna podjetja z marketinško naravnanostjo ustvarjajo dodano vrednost izdelkov oz. storitev in so z odličnimi poslovnimi rezultati zgled celotni slovenski poslovni skupnosti. Med letošnjimi finalisti so:

  • Finalisti v kategoriji B2B podjetij: Ceneje d.o.o., Danfoss Trata, d.o.o., Intra Lighting d.o.o.
  • Finalisti v kategoriji malih in srednjih B2C podjetij: Coca-Cola HBC Slovenija, d.o.o., Lumar IG d.o.o., Športna loterija d.d.
  • Finalisti v kategoriji velika B2C podjetja: Mercator d.d., SPAR Slovenija d.o.o., Zavarovalnica Triglav, d.d.

Zgledi dobre prakse

»Finalisti za nagrade marketinška odličnost so podjetja, ki so bila skozi prijave prepoznana kot izstopajoča, pri svojem marketinškem delovanju pa dosegajo nadpovprečne rezultate. Izpostavljamo jih kot primere dobre prakse za ostala podjetja, ki želijo biti marketinško usmerjena,« je o letošnjih finalistih nagrade misli strnil predsednik Društva za marketing Slovenije dr. Mitja Pirc (Deloitte) in predsednik drugostopenjske komisije za nagrado.

Člani drugostopenjske komisije za nagrado marketinška odličnost so: predsednik komisije dr. Mitja Pirc (DMS, Deloitte), Aleksandra Brank (CX Institute), Darko Dujič (Ceneje), Andrej Krajner (NLB), Lea Lipovšek (Microsoft), Marko Lotrič (LOTRIČ Meroslovje), Enzo Smrekar (Atlantic Grupa/Droga Kolinska), Ivana Vrviščar (Generali zavarovalnica), dr. Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL).

Končna odločitev o zmagovalcih in prejemnikih nagrade bo znana v torek, 28. maja, ob 21. uri na tradicionalni večerni podelitvi nagrad na 24. Slovenski marketinški konferenci v GH Bernardinu v Portorožu.

Besedilo: Društvo marketing Slovenija

Dogodki

Znani so letošnji finalisti, ki se bodo v treh kategorijah potegovali za letošnje nagrade marketinška odličnost.