Začela se je letošnja kampanja oddaje zbirnih vlog. Klicni center deluje v okrepljeni zasedbi in z daljšim delovnim časom

Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja je danes začela s kampanjo zbirnih vlog za leto 2021, v okviru katere bodo vlagatelji oddajali zahtevke za sheme neposrednih plačil in ukrepe razvoja podeželja v skupni vrednosti cca 220 milijonov evrov. Klicni center Agencije za kmetijske trge in razvoj podeželja bo v času kampanje zajema zbirnih vlog deloval v okrepljeni zasedbi in daljšim delovnim časom za poslovanje s strankami prek telefona.
krava - molža

Kampanja izpolnjevanja zbirnih vlog za leto 2021 bo trajala do 6. maja (oz. do 31. maja, ko se izteče še zamudni rok). Pri tem na agenciji opozarjajo na pomembne roke in na novosti, kot sta ukinitev samodejnega prenosa plačilnih pravic v primeru spremembe nosilca kmetije med člani kmetije in uvedba novega proizvodno vezanega plačila za drobnico. Informacije o vseh pomembnih rokih, pogojih, novostih in spremembah so vlagateljem na voljo na spletnih straneh Agencije (v storitvi »Oddaja zbirne vloge za leto 2021«).

Klicni center Agencije za kmetijske trge in razvoj podeželja v času kampanje zajema zbirnih vlog | Avtor ARSKTRP

Klicni center Agencije za kmetijske trge in razvoj podeželja bo v času kampanje zajema zbirnih vlog deloval v kadrovsko okrepljeni zasedbi, hkrati pa bodo podaljšane uradne ure klicnega centra, ki bodo od ponedeljka do petka od 7. 00 do 15. 00 ure. Z vidika hitrejše pridobitve informacij in manjših čakalnih dob, je na voljo nova struktura klicnega centra, ki bolj osredotočeno pokriva določena področja dela.

Ob klicu na osnovno telefonsko številko 01/580 77 92 boste s pomočjo odzivnika izbrali ustrezno linijo. V primeru splošnih vprašanj, razlag odločb in informacij o terminih izplačil, pritisnite številko 1. Če želite informacije o javnih razpisih programa razvoja podeželja, pritisnite številko 2. Če potrebujete pomoč pri zbirni vlogi, pritisnite številko 3. V primeru vprašanj o ukrepih na področju vinarstva, čebelarstva, šolske sheme, promocije, zunanje trgovine in o ukrepih pomoči, pritisnite številko 4. 

Z željo, da bi tako vlagatelji kot informatorji svoj del opravili korektno in strokovno, vas na agenciji naprošajo za potrpljenje ob klicanju v času kampanje, saj se frekvenca klicev v tem času močno poveča, hkrati pa se podaljša tudi čas telefonskih klicev. Za nevšečnosti se vam že vnaprej opravičujejo in vas prosijo za razumevanje. 

Vir: ARSKTRP

Ostani na tekočem

Prijavi se na naše e-novice

Prejmite dnevno sveže ter pomembnejše novice v vaš e-poštni predal.