Search
Close this search box.

Vlada potrdila predlog najustreznejše rešitve poteka trase državne ceste od Otiškega Vrha do meje z Avstrijo na Holmcu

Vlada je na današnji dopisni seji potrdila, da se strinja s predlogom najustreznejše rešitve poteka trase državne ceste od Otiškega vrha do meje z Avstrijo na Holmcu, kjer je na odseku od Otiškega Vrha do Raven na Koroškem predvidena kot štiripasovna, na odseku od Raven na Koroškem do Prevalj pa kot dvopasovna cesta. Od Prevalj do meje z Avstrijo se rekonstruira obstoječa državna cesta Holmec-Poljana.

Priprava DPN za državno cesto od Otiškega Vrha do meje z Republiko Avstrijo na Holmcu predstavlja del severnega dela 3. razvojne osi, ki je v Strategiji prostorskega razvoja Slovenije (SPRS) opredeljena kot ena izmed prioritet. Tretja razvojna os, ki se iz smeri Avstrijske Koroške, preko Slovenj Gradca in Velenja, pri Celju navezuje na avtocesto A1 in se nato nadaljuje proti Novemu mestu in naprej proti Karlovcu oz. se naveže na avtocesto Zagreb–Reka, je za Koroško, Savinjsko, Zasavje, Spodnje Posavje in Jugovzhodno Slovenijo izredno pomembna medregijska povezava ter navezava na avstrijsko in hrvaško cestno omrežje, je navedeno v sporočilu za javnost, ki so ga objavili po seji vlade.

Vlada se je seznanila z gradivom Študija variant (utemeljitev rešitve)/ predinvesticijska zasnova za državni prostorski načrt za državno cesto od Otiškega Vrha do meje z Republiko Avstrijo na Holmcu,  (izdelala LUZ, d.d. in Lineal, d.o.o,) iz katerega izhaja, da se v nadaljevanju postopka za predlagano rešitev izdela podrobnejše idejne rešitve in dodatne strokovne podlage, ki bodo omogočale izdelavo predloga državnega prostorskega načrta na odseku od Otiškega Vrha do priključka Prevalje.

“Glavni cilj načrtovane državne ceste je zagotoviti ustrezno medsebojno povezanost središč mednarodnega, nacionalnega in regionalnega pomena na širšem območju severovzahodne Slovenije ter njihovo povezanost z mednarodnimi povezavami ustreznega pomena. Načrtovana državna cesta bo omogočila navezavo lokalnih središč na ustrezne razvojne povezave, razvoj gospodarstva z ohranjanjem delovnih mest, regionalno in mednarodno sodelovanje,” so še navedli.

Vir: Vlada RS – Ministrstvo za okolje in prostor

3 Komentarji
staro
novo najbolj glasovano
Inline Feedbacks
View all comments
Štefan
Štefan
2 let nazaj

Pa me prav zanima kje bo od Otiškega vrha do Raven umeščena 4pasovna cesta ?? Bodo ukinili železnico ?? Razen skozi hrib ??

Andraž
Andraž
Reply to  Štefan
2 let nazaj

Praktično v celoti po desnem bregu Meže, med Podklancem in Dobrijami tunel, nato se po južni strani izogne Dobrijam, pri izlivu Kotulje pa se naredi priključek na vzhodno obvoznico (po dolini Kotulje) do obstoječe ceste v Kotlje. Tam cesta tudi prečka trenutno cesto in železnico ter nadaljuje po severni strani železnice vse do Dobje vasi, kjer se začne tunel, ki se konča pred Poljano. Sredi tunela je predviden tudi priključek Prevalje. Upam da se bo dalo predstavljati.

Tina
Tina
2 let nazaj

Kdaj bo javna razgrnitev ceste Slovenj Gradec-Dravograd? Zaradi vodovarstvenega problema se v Bukovski vasi še nič ne dela. Kdaj bo občina Dravograd pričela s priklopi na javni vodovod?

Dogodki

Vlada je na današnji dopisni seji potrdila, da se strinja s predlogom najustreznejše rešitve poteka trase državne ceste od Otiškega vrha do meje z Avstrijo na Holmcu, kjer je na odseku od Otiškega Vrha do Raven na Koroškem predvidena kot štiripasovna, na odseku od Raven na Koroškem do Prevalj pa kot dvopasovna cesta. Od Prevalj do meje z Avstrijo se rekonstruira obstoječa državna cesta Holmec-Poljana.