Težave pri uporabi kvalificiranih digitalnih potrdil prve generacije

Fotografija je simbolična
  • Pixabay
Pri uporabi potrdil SIGOV-CA in SIGEN-CA prve generacije prihaja do težav v brskalnikih Chrome in Internet Explorer na operacijskem sistemu Windows.

Uprava Republike Slovenije za javna plačila obvešča, da imajo uporabniki kvalificiranih digitalnih potrdil prve generacije (potrdila izdana pred 1. 7. 2016), zaradi zadnje Microsoft-ove posodobitve, težave pri uporabi nekaterih spletnih aplikacij.

Do težav prihaja pri naslednjih aplikacijah:

  • UJPnet
  • Nadzorni modul
  • portal UJPeRačun in
  • Odložišče velikih datotek.

V prvo generacijo digitalnih potrdil SIGEN-CA spadajo potrdila izdana pred junijem 2016, kjer je naveden izdajatelj sigen-ca. V prvo generacijo digitalnih potrdil SIGOV-CA spadajo potrdila izdana pred januarjem 2016, kjer je naveden izdajatelj sigov-ca.

Državni center za storitve zaupanja SI-TRUST je za kvalificirana digitalna potrdila SIGOV-CA in SIGEN-CA objavil obvestilo o omenjeni težavi in načinu odprave.

Za odpravo težave je potrebno v shrambo brskalnika naknadno namestiti povezovalni potrdili izdajateljev SIGEN-CA in SIGOV-CA (št.1) po naslednjih korakih:

  • Namestite datoteko izbranega potrdila iz zgornje povezave na lokalni disk.
  • Nato poiščite datoteko in jo z dvoklikom odprite.
  • Izberite gumb “Namesti potrdilo …”.
  • V oknu “Dobrodošli v čarovniku za uvažanje potrdil” pustite privzeto “Trenutni uporabnik” in izberite “Naprej”.
  • V naslednjem koraku izberite “Shrani vsa potrdila v to shrambo” in izberite “Prebrskaj …” in nato direktorij “Vmesni overitelji potrdil” in nato potrdite ter z “Dokončaj” zaprite shrambo.
  • Zadnje obvestilo boste prejeli “Uvoz je uspel.”

Prosijo, da se v primeru težav obrnete na izdajatelja vašega kvalificiranega digitalnega potrdila.

Vir: www.gov.si – Uprava Republike Slovenije za javna plačila

Dogodki

Prosta delovna mesta