Težave pri uporabi kvalificiranih digitalnih potrdil prve generacije

Pri uporabi potrdil SIGOV-CA in SIGEN-CA prve generacije prihaja do težav v brskalnikih Chrome in Internet Explorer na operacijskem sistemu Windows.
office-620822_1920
Fotografija je simbolična

Uprava Republike Slovenije za javna plačila obvešča, da imajo uporabniki kvalificiranih digitalnih potrdil prve generacije (potrdila izdana pred 1. 7. 2016), zaradi zadnje Microsoft-ove posodobitve, težave pri uporabi nekaterih spletnih aplikacij.

Do težav prihaja pri naslednjih aplikacijah:

  • UJPnet
  • Nadzorni modul
  • portal UJPeRačun in
  • Odložišče velikih datotek.

V prvo generacijo digitalnih potrdil SIGEN-CA spadajo potrdila izdana pred junijem 2016, kjer je naveden izdajatelj sigen-ca. V prvo generacijo digitalnih potrdil SIGOV-CA spadajo potrdila izdana pred januarjem 2016, kjer je naveden izdajatelj sigov-ca.

Državni center za storitve zaupanja SI-TRUST je za kvalificirana digitalna potrdila SIGOV-CA in SIGEN-CA objavil obvestilo o omenjeni težavi in načinu odprave.

Za odpravo težave je potrebno v shrambo brskalnika naknadno namestiti povezovalni potrdili izdajateljev SIGEN-CA in SIGOV-CA (št.1) po naslednjih korakih:

  • Namestite datoteko izbranega potrdila iz zgornje povezave na lokalni disk.
  • Nato poiščite datoteko in jo z dvoklikom odprite.
  • Izberite gumb “Namesti potrdilo …”.
  • V oknu “Dobrodošli v čarovniku za uvažanje potrdil” pustite privzeto “Trenutni uporabnik” in izberite “Naprej”.
  • V naslednjem koraku izberite “Shrani vsa potrdila v to shrambo” in izberite “Prebrskaj …” in nato direktorij “Vmesni overitelji potrdil” in nato potrdite ter z “Dokončaj” zaprite shrambo.
  • Zadnje obvestilo boste prejeli “Uvoz je uspel.”

Prosijo, da se v primeru težav obrnete na izdajatelja vašega kvalificiranega digitalnega potrdila.

Vir: www.gov.si – Uprava Republike Slovenije za javna plačila

Ostani na tekočem

Prijavi se na naše e-novice

Prejmite dnevno sveže ter pomembnejše novice v vaš e-poštni predal.