.
.
.
.

Tudi vam preglavice povzročajo TV, internet in telefonija?

Po pripojitvi telekomunikacijskega sistema Elektro Turnšek k Telemachu, imajo številni težave z internetom, televizorjem in telefonijo. V Telemachu pravijo, da sistem nadgrajujejo, saj je bila nadgradnja nujno potrebna.

Številni naročniki telekomunikacijskega sistema Elektro Turnšek, poročajo o težavah, ki so nastale po pripojitvi Elektra Turnšek k Telemachu. Naši bralci poročajo o problemih s televizorji, ki ne delujejo kot bi morali, internet dela počasneje, nekaterim ne deluje tudi telefon. Mnogi se pritožujejo o slabi kakovosti klicnega centra in na slabo odzivnost pri naročanju oz. menjavi paketov. 

Ko smo na našem Facebook profilu povprašali o stanju, so se odzvali številni. Nekaterim pa internet, TV in telefonija delujejo odlično:

 

V Telemachu pravijo, da so takoj po pripojitvi Elektra Turnšek, pričeli s posodobitvijo in nadgradnjo sistema, saj je bil razkorak med tem, kar Telemach ponuja obstoječim naročnikom in tem, kar so do sedaj uporabljali naročniki na omrežju Elektra Turnšek, prevelik. “Seveda je nadgradnja pomenila porodne krče, ki so se čutili v tem, da so naročniki morali na njihovih televizorjih napraviti posodobitev televizijskih programov, bila pa je nujno potrebna, da naročnikom lahko ponudimo vse najsodobnejše telekomunikacijske storitve, vključno z velikimi hitrostmi interneta.”

KLICEV JE VELIKO, OBISKOV V POSLOVALNICI V CELJU PRAV TAKO

Iz Telemacha so še zapisali, da je zaradi nadgradnje “posledično klicev v naš brezplačni klicni center veliko, obiskov v naši poslovalnici v Celju prav tako, veliko ljudi in naročnikov pa je kaj kmalu ugotovilo, da s prehodom na enega od novih Telemach MIX paketne ponudbe pridobijo veliko več v storitvenem smislu.”

Nekateri naročniki so imeli svoje digitalne sprejemnik, nekateri so uporabljali sistem Conax modula z različnimi tipi televizorjev, zato je vsak primer specifičen in pavšalne rešitve za vse ni.

“NAREDILI SMO VSE, KAR JE BILO V NAŠI MOČI, DA LJUDI ČIM BOLJE INFORMIRAMO”

“Naredili smo vse, kar je bilo v naši moči, da ljudi čim bolje informiramo, seveda pa gre za telekomunikacijske posodobitve, ki so mnogim tuje. Potrudili smo se, da naročnike obvestimo kar najbolje, zato smo spremembe opisali na naši korporativni spletni strani, naročnike obvestili v 2 direktnih poštah, imeli intervjuje v lokalnih časopisih, zakupili prostor na radijskih postajah, opravili direktna javljanja v eter na radijske postaje ipd.

Upamo, da bodo po začetnem mogoče ne najlažjem prehodu ljudje uživali v naših storitvah. Gre za prehodno obdobje, kjer moramo obstoječ sistem omrežja Elektra Turnšek prilagoditi Telemachovemu.”

Zagotovili so še, da bodo z veseljem pomagali vsaki stranki, ki se obrne tudi na nas. Lahko pa se oglasijo tudi v njihovi poslovalnici v Celju. 

Close Menu