Pričela se je gradnja kolesarke poti v Radljah ob Dravi

Nov odsek na Muti.
  • MRA

Kolesarji iz Slovenije in tujine lahko že nekaj časa kolesarijo po Dravski kolesarski poti, ki predstavlja eno od pomembnejših državnih kolesarskih povezav v Sloveniji  in je že v celoti označena, v zadnjih letih pa potekajo tudi številna gradbena dela, da bi bila kolesarska pot kar najhitreje dokončana.

Kolesarji iz Slovenije in tudi iz tujine tujine lahko kolesarijo po Dravski kolesarski poti, ki je že v celoti označena, v zadnjih nekaj letih pa potekajo tudi številna gradbena dela, da bi bila kolesarska pot kar najhitreje dokončana. Tako je bilo v preteklih petih letih skupaj preurejenih in na novo zgrajenih oziroma označenih več kot 60 km Dravske kolesarske poti, kar predstavlja slabo polovico celotne 145 km dolge povezave.

Gradnja celotne kolesarske poti je ocenjena na več kot 20 milijonov evrov, zaključila bi se lahko v naslednjih petih letih, so sporočili iz Mariborske razvojne agencije. Med večjimi investicijami Direkcije RS za infrastrukturo v letu 2019 je bilo dokončanje gradnje dveh večjih odsekov v Občini Muta in Občini Ruše, kjer je urejen prvi varen podhod za kolesarje na Dravski kolesarski poti. Pričela se je tudi gradnja kolesarke poti v Občini Radlje ob Dravi.

Nov podhod na Muti.

Direktor Mariborske razvojne agencije Uroš Rozman je pojasnil, da se v letošnjem letu nadaljujejo aktivnosti za izgradnjo celotne kolesarske povezave. “DRSI izvaja aktivnosti na odseku v Radljah ob Dravi ter načrtuje odprtje novega gradbišča v Mestni občini Maribor, s čimer bo zaključena gradnja povezave med Rušami in Limbušem. Na tem odseku se bodo uredila 4 počivališča ter varen kolesarski prehod v Rušah. Letos je DRSI zaključila s pripravo projektne dokumentacije za 8 daljših odsekov načrtovane Dravske kolesarske poti na Koroškem in v Podravju. Nadaljujejo pa se aktivnosti projektiranja v Občini Lovrenc na Pohorju, Ormož in Duplek, ki projektno predstavljajo zahtevnejši del povezave. Mestna občina Maribor je zaključila s pripravo projektne dokumentacije za odsek Melje – Malečnik – Trčova, v pripravi pa je dokumentacija za odsek med Drava centrom in Dvoetažnim mostom.” je razložil in dodal, da si DRSI skupaj z občinami za posamezne odseke prizadevajo pridobiti dodatna evropska sredstva preko Dogovora za razvoj regij ter Celostnih teritorialnih naložb.

“V prihodnjih letih si želimo nadaljevati gradnjo na vseh odsekih, kjer je
dokumentacija že pripravljena. Predpogoj bo pridobitev vseh potrebnih zemljišč ter zagotovitev finančnih virov za financiranje izgradnje.”
je še dodal Rozman.

Partnerstvo sestavlja 18 občin, skupaj z ZRS Bistro Ptuj, Zavodom za turizem Maribor – Pohorje, Direkcijo RS za infrastrukturo ter RRA Koroško, ki je partnerstvo koordinirala zadnja štiri leta.

Preberite še: “Dravska kolesarska pot ni dovolj. Naš cilj je, da je cela Drava plovna in povezana v turistično ponudbo”

VIR: MRA

Dogodki

Prosta delovna mesta