Search
Close this search box.

Poštarji zasuti s paketi. Pošta priporoča pravočasno naročilo izdelkov v spletnih trgovinah in oddajo pisemskih pošiljk+

Poštni operaterji po vsem svetu ugotavljajo, da se letošnja sezona povečanega obsega prazničnega spletnega nakupovanja in pošiljanja paketov začenja veliko prej kot pretekla leta, kar opaža tudi Pošta Slovenije. Pošta Slovenije zato strankam priporoča pravočasno oddajo paketnih pošiljk oziroma naročilo izdelkov v spletnih trgovinah ter pravočasno oddajo pisemskih pošiljk v predprazničnem času.

Vedno večja globalizacija in digitalizacija prispevata k povečanju števila trgovcev, ki prodajajo po vsem svetu – prek spleta in nakupovalnih aplikacij, s katerimi lahko stranke izbirajo med ponudbami z vsega sveta. To prispeva k rasti čezmejne trgovine zadnjih nekaj let. Letošnja negotovost zaradi pandemije spreminja tudi navade potrošnikov, ki se vedno pogosteje odločajo za spletne nakupe. Tako je Covid-19 obseg prenesenih pošiljk povečal nad pričakovanji ter prispeval k bolj zgodnjemu začetku decembrske praznične nakupovalne sezone, pojasnjujejo pri Pošti Slovenije.

V Pošti Slovenije je bil zaradi rasti spletne trgovine promet paketnih pošiljk že v lanskem novembru in decembru  višji za 15 odstotkov. V letošnjem letu je trende na področju rasti paketih pošiljk še pospešila epidemija Covida-19. V letu 2020 Pošta Slovenije tako beleži več kot 40-odstotno rast paketnih pošiljk, v zadnjih tednih pa se je število paketov v dostavi v primerjavi z lanskim letom podvojilo. Pošta Slovenije pričakuje, da bo prenos paketov iz spletnih trgovin po t. i. črnem petku in v predprazničnem času zaradi izjemnih razmer presegel vsa pričakovanja in temu primerno uvaja dodatne kapacitete za dostavo in v prihodnjih tednih tudi za prevzem morebitnih vračil.

Že tradicionalno pa je konec leta povečan tudi promet pisemskih pošiljk v predprazničnem času. V celotnem lanskem letu je bilo  v notranjem poštnem prometu prenesenih dobrih 212 milijonov navadnih naslovljenih pisemskih pošiljk, v mednarodnem prometu (pošiljke, ki prispejo iz tujine, in pošiljke, ki so v tujino poslane) pa 13 milijonov pošiljk. Decembra lani je bilo v notranjem prometu prenesenih okoli 9 odstotkov več naslovljenih pisemskih pošiljk v primerjavi z ostalimi meseci v letu, medtem ko je bilo v mednarodnem prometu prenesenih za približno 40 odstotkov več pošiljk.

Zaradi izjemne rasti spletnega nakupovanja Pošta Slovenije strankam priporoča, da paketne pošiljke za naslovnike v Sloveniji v letošnjem letu oddajo do 11. decembra, za tujino pa do 2. decembra. Priporočen rok oddaje pisemskih pošiljk za naslovnike v Sloveniji je do 16. decembra, za naslovnike v tujini pa do 7. decembra 2020. 

Pri pošiljanju  imajo stranke možnost izbrati tudi storitev Prednostno (za pisemske in paketne pošiljke za tujino), storitev Hitra pošta po Sloveniji in Hitra pošta v tujino. Predvsem pri pošiljanju paketov za tujino, Pošta Slovenije strankam priporoča izbiro storitve Prednostno ali Hitra pošta v tujino.


Pošta Slovenije si prizadeva pošiljke naslovnikom dostaviti v najkrajšem možnem času. Sodelavci na poštah, v obeh poštnih logističnih centrih in na terenu si dnevno prizadevajo, da storitve opravijo čim hitreje. Zaradi izjemno povečanega prometa v predprazničnem času, Pošta Slovenije stranke vljudno prosi za razumevanje v primeru morebitnih kasnitev oziroma motenj pri dostavi pošiljk. Glede na trenutno epidemiološko situacijo se namreč razmere v prometu s pošiljkami tako doma kot v tujini stalno spreminjajo, zato stranke prosi, da pošiljke oddajo v prenos čim prej.

Vir: Pošta Slovenije

Dogodki

Poštni operaterji po vsem svetu ugotavljajo, da se letošnja sezona povečanega obsega prazničnega spletnega nakupovanja in pošiljanja paketov začenja veliko prej kot pretekla leta, kar opaža tudi Pošta Slovenije. Pošta Slovenije zato strankam priporoča pravočasno oddajo paketnih pošiljk oziroma naročilo izdelkov v spletnih trgovinah ter pravočasno oddajo pisemskih pošiljk v predprazničnem času.