Search
Close this search box.

Na Ravnah smo bili priča vrhunskemu glasbenemu dogodku

Na eni strani je to Ligetijev “ekstremni elektronski” pristop do akustičnega inštrumenta, na drugi pa Beuysov koncept rušenja zidu med življenjem in umetnostjo. To je bil izjemen glasbeni večer.

Sašo Vollmaier – klavir je stari znanec, ki v okviru Jazza Ravne večkrat obišče naše mesto in katerega koncerti nas res ne pustijo ravnodušnih. Tokrat se je jazz preselil iz Koroškega mladinskega kulturnega centra (KMKC) Kompleks na oder Kulturnega centra Ravne.

Po večjih klavirskih solo projektih z naslovoma “Vollmaier: Kind of Laibach” in “Vollmaier: Nietzsche” se je pianist lotil klavirskih skladb skladatelja G. Ligetija. Te je ob 100. obletnici njegovega rojstva premierno predstavil v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma. Izbrane so tri klavirske kompozicije omenjenega skladatelja. Vsaka skladba dobi dve Vollmaierjevi variaciji in tako s sodobnimi kot tudi klasičnimi zvočnimi prijemi poslušalca in opazovalca povabi v zvočno in vizualno dodelan akustično-elektronski performans, katerega srž sta tako klavirski ton  kot tudi izvajalec.

Performans so vizualno podprli Things I miss (Tina Princ) in duo Komposter (Akaša Bojić, Luka Umek) in z njihovim izrazom podaljšali Vollmaierjev zvok. Luka Jamnik, producent in skladatelj, ki je z Vollmaierjem sodeloval že pri prejšnjih projektih, bo iz režije spreminjal zvočno podobo klavirskega tona. Skupaj so ustvarili nov, osebni performans, katerega rdeča nit je tema, tišina, hrup, presenečenje in odmaknjenost. Koncert je pospremil album, izdan pri založbi Nika Records v koprodukciji Cankarjevega doma.

Vir: ravne.si

Dogodki

Na eni strani je to Ligetijev “ekstremni elektronski” pristop do akustičnega inštrumenta, na drugi pa Beuysov koncept rušenja zidu med življenjem in umetnostjo. To je bil izjemen glasbeni večer.