Search
Close this search box.

Na Koroškem lani beležili rast obiska domačih gostov, kar je bila glede na krizne razmere svetla točka

Regionalna razvojna agencija za Podravje je ta teden na pobudo ponudnikov s Pohorja in ob podpori Zavoda za turizem Maribor v sklopu Partnerstva za Pohorje pripravila srečanja, na katerih so se med seboj predstavili ponudniki nastanitev na Pohorju, turistične agencije in vodilne destinacije ter se dogovorili za morebitna poslovna sodelovanja.

Kot so pojasnili na agenciji, delavnica predstavlja prvo v vrsti srečanj, ki jih želijo organizirati na različnih lokacijah Pohorja in na ta način narediti korak k njegovemu preboju. Na dogodku so bili tudi predstavniki destinacij Rogla-Pohorje, Koroška, Mariborsko Pohorje in Slovenska Bistrica.

Eden izmed ciljev Partnerstva za Pohorje je, da to postane mednarodno prepoznavna zelena destinacija z evropsko uveljavljeno tržno znamko. Kot je povedal direktor RRA Podravje-Maribor Uroš Rozman, je največji uspeh spoznanje vseh deležnikov, da je zdaj pravi trenutek, da nastopijo v mednarodnem prostoru povezani s skupno blagovno znamko ter da so za to pripravljeni vložiti tudi svoja finančna sredstva.

“Ob tem bo seveda največji izziv novo blagovno znamko Pohorja postaviti nad obstoječe uveljavljene blagovne znamke in s tem vsem partnerjem dokazati, da smo lahko skupaj močnejši. Uspeh je zagotovljen, če bomo v skupno zgodbo verjeli vsi, tako občine, nosilci turistične ponudbe kot tudi prebivalci Pohorja,” je dodal Rozman.

Zdravstvena kriza je močno vplivala na turizem v vseh njegovih segmentih. Ena od posledic je tudi večje osredotočanje na domači trg in domačega gosta. Kot je povedal direktor Pohorje Village Wellness & Spa Resorta Vasja Ilešič, so zato znova uvedli različne pakete in tako domačemu gostu omogočili lepo zaokrožen dan v naravi.

Član partnerstva je tudi RRA Koroška, ki na svojem območju deluje kot vodilna destinacija za koroško regijo. Lani so beležili rast obiska domačih gostov, kar je bila glede na krizne razmere svetla točka.

“Veliko energije, pa tudi kar nekaj sredstev, smo namenili promociji na domačem trgu. Koronakriza nas je prisilila k veliki fleksibilnosti, saj smo prvotno naravnane promocijske aktivnosti, ki so bile namenjeno predvsem tujemu trgu, morali dokaj hitro preusmeriti na domačega. Vendar se je to obrestovalo, saj so bile nočitvene zmogljivosti na Koroškem preteklo poletje res dobro zapolnjene,je dejala strokovna sodelavka na projektih Anja Vajde, ki je ob tem priznala, da so k temu veliko prispevali tudi turistični boni.

Poslovanje turističnih agencij je bilo v zadnjih letih usmerjeno predvsem na tuj trg, kar je razumljivo, saj je sledilo povpraševanju strank. Statistika kaže, da bo turizem okreval vsaj do leta 2025, ljudje pa bodo odkrivali predvsem domače kraje.

“V naši turistični agenciji smo priložnost za delno preusmeritev poslovanja iz tujih trgov na domač trg prepoznali že leta 2015, ko se je pričela razvijati destinacija Rogla-Pohorje. Glede na to, da živimo tam, smo začutili, da je prav, če izkušnje iz tujih trgov prenesemo na domačega ter tako na nek način pomagamo pri razvoju in trženju novo nastale turistične destinacije, je povedala Ilona Stermecki iz agencije Pohorje turizem, ki želi v prihodnje postati specializirana sprejemna agencija za območje Pohorja.

Da lahko Pohorje postane vrhunska “outdoor” destinacija za pohodništvo in kolesarstvo, je prepričana vodja sektorja za turizem na RRA Podravje-Maribor Karmen Razlag, ki je dodala, da so povezovalne kolesarske in pohodne poti, smučarski centri in bike parki z vso ostalo pripadajočo ponudbo zagotovo magnet tako za domače kot tuje goste oziroma družine, rekreativce in profesionalne športne ekipe.

Dogodki

Regionalna razvojna agencija za Podravje je ta teden na pobudo ponudnikov s Pohorja in ob podpori Zavoda za turizem Maribor v sklopu Partnerstva za Pohorje pripravila srečanja, na katerih so se med seboj predstavili ponudniki nastanitev na Pohorju, turistične agencije in vodilne destinacije ter se dogovorili za morebitna poslovna sodelovanja.