Search
Close this search box.

Kreativnost, prosim: seminar z Aljošo Bagolo

V torek, 28. januarja 2020, revija Marketing magazin v ljubljanskem hotelu Intercontinental organizira ekskluzivni MModerni seminar z Aljošo Bagolo z naslovom »Kreativnost, prosim«.

Aljoša Bagola, znani slovenski kreativni direktor in avtor knjižne uspešnice Kako izgoreti, bo dogodek prilagodil oglaševalcem in komunikatorjem ter vsem, ki želijo podrobneje spoznati, kako deluje oglaševalski in kreativni um.

Kako bo potekal na seminar in o čem bo govora?

MModerni seminar bo razdeljen na tri dele. V prvem delu bo Bagola spregovoril o najpomembnejših projektih svoje 15-letne kariere in o tem, kako poiskati, določiti in v sporočila prevesti najprimernejše ideje za komuniciranje storitev in izdelkov ali pobud. Govoril bo tudi o tem, kako sprejemati odločitve in kako zanje navdušiti tako sodelavce kot tudi naročnike ter javnost, ki so ji sporočila namenjena.

Drugi del seminarja bo posvečen oglaševanju in temi, o kateri se danes veliko govori – izgorelosti. Čeprav je izgorelost pojem, ki ga povezujemo z različnimi panogami, se zdi, da še posebej veliko težavo predstavlja prav v oglaševalski industriji. Bagola meni, da zato, ker je to področje močno podvrženo časovnim in finančnim pritiskom, hkrati pa prinaša zelo visoke zahteve po kreativnosti in učinkovitosti. »To je resnično zahtevna panoga, ki te – tudi če si še tako prekaljen, lahko hitro pripelje do roba. Širše gledano pa izgorelost več ne izbira po panogah, saj so podobne zahteve prisotne takorekoč povsod. Pričakovanja biti najboljši, dosegati vedno boljše rezultate, biti učinkovit in na razpolago, odgovoren, prizadeven in požrtvovalen, ljudje že zelo zgodaj ponotranjimo in se obremenimo z vsiljeno pomembnostjo. Ker nikoli ne naredimo inventure svojih lastnih pričakovanj, hotenj in ciljev, se to seveda sešteje v zelo nezdrav življenjski slog, ki kmalu zdrsne v izgorelost ali telesne bolezni. Še huje pa je, da ne živimo življenja, kot smo ga sami želeli, in da tega ne ugotovimo, dokler ni prepozno,« je prepričan.

Zadnji, tretji, del seminarja pa bo namenjen pogovoru med predavateljem in udeleženci seminarja, ki bodo prejeli tudi njegovo knjigo Kako izgoreti z izvirnim avtorjevim podpisom. Knjiga je izšla pri založbi Mladinska knjiga, kjer so prvih 2300 izvodov razprodali v desetih dneh. Do konca decembra 2019 so izdali 7800 izvodov, kar je za slovenske knjižne razmere izjemen dosežek in zagotovo eden od slovenskih založniških rekordov leta 2019.

Na dogodku bodo podeljena tudi priznanja desetletja 

Aljoša Bagola je sicer eden od najpogosteje nagrajenih kreativnih direktorjev v Sloveniji. Tudi pri reviji Marketing magazin so ga večkrat imenovali za kreativnega direktorja leta, ob koncu preteklega leta pa tudi za kreativnega direktorja desetletja.

Po MModernem seminarju mu bodo organizatorji tako podelili tudi priznanje za ta dosežek, prejeli pa ga bodo tudi vsi preostali nagrajenci, ki so jih razglasili v aktualni številki Marketing magazina. Poleg Bagole so med njimi še Pristop (agencija desetletja), Žare Kerin (oblikovalec desetletja), »Lahkonočnice« (oglaševalska akcija desetletja, ki so jo za A1 Slovenija ustvarili v agenciji Grey Ljubljana), A1 Slovenija (oglaševalec desetletja), Zavarovalnica Triglav (družbeno odgovorni oglaševalec desetletja), Timotej Gala (digitalna osebnost desetletja), BicikeLJ (medijska inovacija desetletja), Štartaj Slovenija (medijski projekt desetletja) ter SEMPL (marketinška konferenca desetletja).

BESEDILO: Marketing Magazin

Več iz istega kraja