Search
Close this search box.

Klugler: Popravilo lesenih mostov ne bo bremenilo občinskega proračuna

Trije leseni mostovi, ki so se v Slovenj Gradcu postavili v okviru projekta Trajna mobilnost – izgradnja kolesarskih površin, ki ga sofinancira Evropski sklad za regionalni razvoj, so neprimerni za uporabo.

V zadnjih dneh precej razburjanja med občani Slovenj Gradca povzročajo trije leseni mostovi, ki so bili postavljeni v Mestni občini Slovenj Gradec za prečkanje reke in potoka. Predvsem teče debata o njihovi funkcionalnosti, saj naj bi bili zaradi prevelikega naklona neprimerni za uporabo tako pešcev, kot kolesarjev.

Kot je že v oktobru za naš portal pojasnil župan Mestne občine Slovenj Gradec, Tilen Klugler: ”O tem smo se pogovarjali že na prejšnji seji in že takrat sem pošteno povedal, da je bila napaka na naši strani, da so se ti mostovi v takšni obliki znašli v projektni dokumentaciji. Trije mostovi so bili vizualno pogojeni, torej most, ki se lomi, eden z nizko ograjo in eden polkrožen. Ko smo potem videli te naklone, kako so vizualno videti v naravi, smo takoj pristopili k reševanju. Od projektantov smo dobili že nove popise ter rešitve. Mostovi bodo narejeni tako, da bo celotna dolžina ravna, takšna, kot je sedaj, je nezanimiva. Tudi stranska ograja bo narejena drugače. Dokler mostovi ne bodo uporabni, jih ne moremo dati v uporabo.”

Zdaj je Klugler dejal, da so bili tudi sami začudeni nad samim naklonom mostov, ko so bili le-ti postavljeni, saj so vsi trije mostovi namenjeni kolesarjem in pešcem za nemotenemu prečkanju reke in potoka. Kot je dejal, so šli mostovi čez tri sita, saj je projektno dokumentacijo pripravilo podjetje, ki jih je projektiralo, načrte je pregledal recenzent, poleg tega pa so na podlagi tega mnenja pridobili gradbeno dovoljenje in glede na vse to so bili mnenja, da so mostovi skladni in primerni za postavitev.

Dejstvo, da je naklon mostov prevelik, je bilo ugotovljeno šele po sami postavitvi mostov, saj so šele po tem na sestanku tako s projektantom kot recenzentom ugotovili, da v projektni dokumentaciji nikjer ni bil naveden sam odstotek naklona mostov, ampak zgolj razdalje in koti, iz katerih so potem izračunali naklone naknadno. Kot so pojasnili s strani projektanta, na to, kakšen bo končni naklon mostov, niso bili pozorni.

Klugler je ob tem še dodal, da sanacija oziroma popravilo mostov nikakor ne bo bremenilo občinskega proračuna, saj bosta morala odgovornost za napako prevzeti tako projektant kot recenzent projektne dokumentacije. Skupaj bodo zdaj najprej ugotavljali, kdo je za napako odgovoren in zato tudi plačal stroške popravila.

Kot je še dejal Klugler, bodo mostovi popravljeni in predani v uporabo predvidoma še do konca letošnjega leta.

2 Komentarji
staro
novo najbolj glasovano
Inline Feedbacks
View all comments
Vlado
Vlado
5 mesecev nazaj

Kar na plano z imeni. Kdo je odobril tako zgrešen most, vizualno in izvedbeno zgrešen projekt. Kje so imena odgovornih za cestni most nad reko Mislinjo (pred glavnim krožiščem). Ni minilo pol leta po rekonstrukciji in že so se pojavile luknje…Kdo je bil nadzorni, kdo je podpisal in dal most v uporabo. Da ne govorimo o cesti v Podgorje…..sramota

Brane
Brane
Reply to  Vlado
5 mesecev nazaj

Tudi mene zanimajo imena pregretih glav, ki so sproducirale to skropucalo neestetike, da jim bomo v bodoče lahko rekli: “Ne hvala.” Dobili smo tri, daleč naokoli najbolj grde mostove, ki so presežek estetskega neskladja in kot taki uspešno kazijo podobo sicer urejenega kraja. Njihova nefunkcionalnost za povrh pa je “pika na i”, ki terja ne samo odgovornost, temveč tudi finančne konsekvence.

Dogodki

Trije leseni mostovi, ki so se v Slovenj Gradcu postavili v okviru projekta Trajna mobilnost – izgradnja kolesarskih površin, ki ga sofinancira Evropski sklad za regionalni razvoj, so neprimerni za uporabo.