Search
Close this search box.

Dravska kolesarska pot z novimi označitvami

Dravska kolesarska pot, katere ideja je povezati ljudi in kraje ob reki Dravi, je v Italiji in Avstriji zelo dobro razvit turistični produkt.

 

 

 

 

RRA Koroška je v letu 2012 pričela z akvtivnostmi označitve na delu priporočljive trase Dravske kolesarske poti na Koroškem, za kar pa se je izkazalo, da ni tako enostavno. Tudi zaradi nejasnih pristojnosti posameznih lokalnih, regionalnih in nacionalnih institucij. Kljub precej neživljenjski zakonodaji je RRA Koroška v dialogu z Direkcijo RS za ceste uspela doseči dogovor, da je ta omogočila in finacirala postavitev prometne signalizacije ob državnih cestah, kot jo dopušča obstoječa zakonodaja, RRA Koroška pa je v okviru projekta Hiking&Biking zagotovila sredstva za prometno signalizacijo ob občinskih cestah.

 

Konkreten primern navidez preproste naloge, postavitve usmerjevalne signalizacije, je pokazal na težave na področju vzpostavljanja in upravljanja daljinskih kolesarskih poti v Sloveniji. Pa vendar so usklajevanja uspela nakazati smer, v kateri je korektno sodelovanje med lokalno, regionalno in nacionalno ravnjo privedlo do cilja, to pa je bil usmerjanje kolesarjev na mednarodno pomembni daljinski kolesarski povezavi.

Čimprejšnja vzpostavitev primerne infrastrukture daljinske kolesarske poti pa ostaja eden izmed ciljev Koroške v novi EU finančni perspektivi 2014-2020.

Na slikovitem delu od izvira Drave na toblaškem polju in do Linza jo v glavni poletni sezoni dnevno obišče nekaj tisoč kolesarjev in avstrijske železnice na tem delu letno opravijo več kot 100.000 prevozov kolesarjev, ki se vračajo na izhodišče. Po ocenah Kärnten Werbung, je letno število kolesarjev na Dravski kolesarski poti na zahodnem Koroškem okoli 47.500, na vzhodnem Koroškem v bližini meje s Slovenijo pa okoli 13.500. V Sloveniji nimamo sistematičnega spremljanja števila kolesarjev na slovenskem delu Dravske kolesarske poti, vendar po lastnih ocenah in izkušnjah se v poletnih mesecih iz Avstrije skozi Dravograd dnevno pelje nekaj desetin kolesarjev v smeri proti Mariboru.

V Sloveniji pot poteka po manj prometnih lokalnih cestah in urejenih kolesarskih poteh in stezah. Zaradi različnih vrst podlage vozišča in zahtevnejšega vzpona je slovenski del poti primeren za vešče in bolje pripravljene kolesarje, priporočljiva pa je uporaba treking ali gorskih koles. V Sloveniji ni enotnega načina promoviranja in trženja in je ta razdrobljen med posamezne lokalne ali regionalne akterje ter pogosto vezan na izvajanje posameznih projektov.

 

(vir:RRA Koroška FOTO:RRA Koroška)

Dravska kolesarska pot, katere ideja je povezati ljudi in kraje ob reki Dravi, je v Italiji in Avstriji zelo dobro razvit turistični produkt.