Avto center Ravne osvojil 2. mesto v Sloveniji (FOTO)

Podjetje Avto center Ravne je v četrtek prejelo lepo nagrado za osvojeno drugo mesto na vseslovenskem natečaju uvoznika znamke Citroën. Ta je namreč med vsemi koncesionarji organiziral zanimivo tekmovanje s tematiko pospeševanja poprodaje. Preko inovativnih promocijskih akcij so avtohiše izkazale skrb za stranke in pospeševale poprodajo, med vsemi v Sloveniji pa se je odlično izkazalo prav koroško podjetje Avto center Ravne in osvojilo drugo mesto!
image1

»Čestitke odlični ekipi Avto center Ravne in hvala vsem zvestim strankam, ki nas podpirate, da lahko zapeljemo v nove projekte. Obljubimo, da bomo še naprej presenečali in ustvarjali dobre zgodbe za lokalno okolje ter širše!” je prejem nagrade pospremil direktor Peter Stočko.

Da je nagrada potrditev, da je dobrodelnost podjetja ter skrb za stranke prava pot, pa izpostavlja tudi Helena Kušar Pogorelc, vodja prodaje. »Ponosni smo do neba, zares smo veseli te nagrade, ki je dokaz, da so naše aktivnosti smiselno zasnovane, da delamo dobro in da znamo kot ekipa snovati lepe projekte.«

In kakšna je bila vsebina njihove drugo uvrščene kampanje?

Z namenom vzpostavitve rdeče niti komunikacijskih aktivnosti z znamko CITROËN so zasnovali slogan oz. ključnik #avtocenterravnepresecenje ter kampanjo, s katero so dosegli zastavljene cilje: vključitev strank in sledilcev v številne aktivnosti, promocija poprodaje ter aktivacija zaposlenih pri povečanju poprodaje. Skozi inovativne nagradne igre, vzpostavljanje dialoga s sledilci družbenih omrežij, prve avto karaoke ipd. so tako uspešno komunicirali znamko CITROËN kot se tudi osredotočali na stranke – jih vključevali.

Kot podjetje, poznano po dobrem odnosu, gostoljubju in osredotočenostjo na stranke, so preko številnih aktivacij ohranjali to držo, v marketinške in prodajne aktivnosti pa dobro vpletli tako znamko CITROËN, poprodajne aktivnosti kot podjetje Avto center Ravne. Rezultat ni samo povečanje prihodkov z vidika poprodaje, temveč tudi povečanje dosega in sledilcev preko družbenih omrežji, boljša prepoznavnost podjetja, objave v medijih. 

Kot nagrajenec so prejeli bon v vrednosti 5.000 eur za oglaševanje. Na naše vprašanje, kako ga bodo pokoristili, so odgovorili: »Skladno z našim marketinškim planom in prodajnimi cilji. Vsekakor je nagrada odlična popotnica za naše siceršnje marketinške aktivnosti, ki jih izvajamo v sodelovanju s podjetjem IPM Komunikacije. Veseli smo, da bomo lahko nagrado smiselno izkoristili za še boljšo pojavnost preko različnih kanalov,« je pojasnil direktor podjetja Peter Stočko.

Dogodki

Kaj bomo danes jedli?

Več iz istega kraja

Več iz iste kategorije

Ostani na tekočem

Prijavi se na naše e-novice

Prejmite dnevno sveže ter pomembnejše novice v vaš e-poštni predal.