
Večer vrhunske glasbe v Čajnici Pečko, nastopili bodo Mr. Earl grey´s jam band
Večer glasbe v Čajnici Pečko. Vabljeni na edinstveno izkušnjo.
Večer glasbe v Čajnici Pečko. Vabljeni na edinstveno izkušnjo.
Obiskovalci Kulturnega doma Slovenj Gradec iz meseca v mesec uživajo v odličnih dogodkih, kino programu, glasbenih in gledališlih predstavah.
Uršlja gora, domača lepotica, skozi celo leto vabi pohodnike, da se odpravijo na pot proti vrhu in se naužijejo neokrnjene narave. Zdaj bodo na vrhu dodali še najvišje ležečo izposojevalnico knjig na Koroškem.
S podporo 18 projektom v občinah kohezijske regije Vzhodna Slovenija bo Ministrstvo za kulturo omogočilo prenovo spomenikov, ki bodo znova zaživeli kot skupnostni prostori, muzeji in nosilci lokalnega razvoja.
V galeriji Kavka v Mislinji tokrat razstavlja priznani koroški akademski slikar Peter Hergold.
Zaradi napovedi slabega vremena se jutrišnja Operna noč Koroških simfonikov iz Grajskega parka seli v Športno dvorano OŠ Prežihovega Voranca. Kljub spremembi lokacije pa vas čaka nepozaben večer.
Ministrstvo za kulturo je na razpisu za občine iz kohezijske regije Vzhodna Slovenija izbralo 18 projektov za obnovo kulturnih spomenikov. Projekti poleg revitalizacije objektov prispevajo k ohranitvi tradicionalnih znanj in veščin, razvoju kulturno turistične ponudbe in vključevanju prebivalstva. Skupna vrednost projektov je 16 milijonov evrov.
Društvo Bralna značka Slovenije – ZPMS letos že 22. leto zapored v okviru zbirke Zlata bralka, zlati bralec podarja knjige vsem devetošolcem, ki so vsa leta osnovne šole brali za bralno značko.
Pred mednarodnim dnem lahkega branja, ki bo 28. maja, so danes v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika predstavili izdajo ljudske pripovedke o kralju Matjažu, prirejene v obliko za lahko branje. To pomeni, da je besedilo preprosto, jasno in lahko razumljivo vsem. V ravenski knjižnici deluje tudi Kompetenčni center za lahko branje.
Občina Radlje ob Dravi je skupaj z javnim zavodom ŠKTM in ekipo Innovatif na podlagi izkušenj in rezultatov analiz zasnovala novo destinacijsko blagovno znamko. Z njo želi krepiti turistično promocijo kulturnih doživetij in aktivnega preživljanja prostega časa. Razvijati želi butični turizem ter za naložbe in programe opogumiti tudi zasebni sektor.