Različni profili – dm drogerie markt d.o.o.

Vsak sodelavec je odgovoren za soustvarjanje podobe podjetja in vzdušja na delovnem mestu. Pošten in spoštljiv odnos do sodelavcev, strank, poslovnih partnerjev in družbe nasploh je ključnega pomena pri ustvarjanju dolgoročnih in uspešnih sodelovanj.

Opis podjetja
dm drogerie markt je eno največjih drogerijskih podjetij v srednji in vzhodni Evropi, ki v ospredje svojega delovanja postavlja potrebe svojih strank in zadovoljstvo sodelavcev. Zgodovina podjetja, ki ima danes svoje prodajalne v 14 državah po Evropi, sega v leto 1973, ko se je v Nemčiji odprla prva samopostrežna drogerija. Celotni dm koncern danes zaposluje več kot 66.000 sodelavcev, stranke pa lahko nakupujejo v več kot 3.800 prodajalnah.

Podjetje dm Slovenija je bilo ustanovljeno leta 1992, leto kasneje pa se je odprla prva prodajalna v ljubljanskem BTC-ju. Danes po skoraj 30 letih delovanja podjetje na upravi, v logističnem centru, v prodajalnah in frizersko-kozmetičnih salonih zaposluje več kot 850 sodelavcev, kupcem pa v več kot 100 dostopnih, modernih in privlačnih prodajalnah ponuja prijetno nakupovalno izkušnjo v več kot 50 krajih po Sloveniji. Strankam so v okviru dm Studia v Kranju in Ljubljani na voljo tudi frizersko-kozmetične storitve ter nakupovanje izdelkov prek spletne trgovine in aplikacije Moj dm.

»Kupujem tam, kjer nekaj veljam« je dm obljuba, ki postavlja v središče človeka v vsej njegovi edinstvenosti – kot stranko ali kot sodelavca. dm ima za vsakogar pravo ponudbo, ki poudarja njegovo individualnost. Z obsežno paleto izdelkov in storitev najvišje kakovosti ter s strokovnim in prijaznim svetovanjem sodelavcev dm na dostopnih lokacijah živi svojo filozofijo.

Glavne dejavnosti podjetja
Ponudba v dm prodajalnah obsega skoraj 15.000 različnih aktualnih drogerijskih izdelkov s področij nege telesa, dišav, nege in oblikovanja las, izdelkov za otroke in malčke, gospodinjstva, prehrane, zdravja, malih živali in foto storitev. Podjetje poseben poudarek namenja naravni kozmetiki in zdravi prehrani. Svojo raznoliko ponudbo dm dopolnjuje z več kot 20 lastnimi blagovnimi znamkami z različnih področij. Odlično razmerje med kakovostjo in ceno izdelkov dm znamk so prepoznali tudi uporabniki in jim pri testiranjih v sklopu Zveze potrošnikov Slovenije podelili odlične ocene. Izdelke dm znamke redno testirajo tudi neodvisni inštituti, kjer dosegajo odlične rezultate.

Svojo dejavnost je dm razširil tudi na področje lepotnih storitev ter v središču Kranja in v Ljubljani odprl vrata lepotnega centra. dm Studio združuje vse lepotne storitve na enem mestu ter strankam z najsodobnejšo opremo in s strokovnim svetovanjem usposobljenih lepotnih strokovnjakov omogoča celovito obravnavo za izbrano lepotno področje.

Organizacijska struktura in klima
Delovno okolje v dm-u je odprto in ustvarjalno, zaznamujejo ga pošteni in osebni odnosi ter pozitivno vzdušje, ki ga ustvarjajo sodelavci sami. Cilj je, da se posameznik počuti dobrodošlega in sprejetega ter z zadovoljstvom opravlja delovne naloge. V podjetju dm želimo svojim sodelavcem ponuditi najboljše možnosti za razvoj in biti zgled ostalim v poslovnem okolju. Vodilo pri sprejemanju odločitev in načrtovanju poti so vrednote, ki zadevajo stranke, sodelavce in poslovne partnerje:

SAMOINICIATIVNOST IN ODGOVORNOST:
Od prvega dne se sodelavci usposabljajo na način, ki spodbuja samoiniciativnost in odgovornost pri delu.

EMPATIJA IN OPTIMIZEM:
Sodelavci pri svojem delu razvijajo vizije in na delo gledajo s trajnostnega ter celostnega vidika. Pri tem je vodilo optimističen pristop k reševanju situacij in empatija do sodelavcev ter poslovnih partnerjev.

Naša vizija in cilji
Dolgoročni cilj podjetja je s svojo ponudbo blaga, izdelkov in storitev plemenititi, zadovoljevati in presegati potrebe, želje in pričakovanja strank, obenem pa sodelavcem nuditi najboljše možnosti za razvoj. V podjetju dm si kot kolektiv želimo delovati družbeno odgovorno in predstavljati zgled v svojem okolju.

Pojem družbena odgovornost razumemo v širšem smislu in poskušamo na različne načine pomagati socialno ogroženim družinam, otrokom, ljudem s posebnimi potrebami ali različnim neprofitnim organizacijam. Družbena odgovornost je opazna pri zasnovi prodajnega programa, pri ukrepih na področju varovanja okolja in virov, pri ravnanju s sodelavci in pri dobrodelnosti.

Nekateri izmed večjih letnih dobrodelnih projektov so:

Giving Friday, ki poteka zadnji petek v mesecu novembru na t.i. črni petek. Namesto dodatnih popustov je 5% dnevnega prometa namenjenega v dobrodelne namene.
Dobrodelni maraton, kjer v sodelovanju z Radiem 1 na 28-urnem dobrodelnem maratonu zbiramo sredstva za družine v stiskah.
Številne donacije, med katerimi je poseben poudarek namenjen dobrodelnosti v Tednu otroka in sodelovanju z Anino zvezdico.

Zaposlovanje
Delovna mesta, katera želimo zapolniti
Kandidatom za zaposlitev so na voljo delovna mesta v prodaji, logistiki, upravi ali dm Studiu.

Če si želite postati del naše ekipe, vas vabimo, da oddate vašo ponudbo prek naše karierne strani (Karierni sejem Moje delo (dm-jobs.com).

V SODELOVANJU Z

Dogodki

VEČ PROSTIH DELOVNIH MEST

Ostani na tekočem

Prijavi se na naše e-novice

Prejmite dnevno sveže ter pomembnejše novice v vaš e-poštni predal.