Performance / Acquisition Manager – Sensilab d.o.o.

Si takšne vrste človek, ki ugrizne in ne izpusti, dokler ne doseže ali še raje preseže zastavljenega cilja? Poznaš growth hacking? Imaš izkušnje iz prodaje, marketinga? Če česa ne poznaš, si motiviran, da se tega hitro naučiš? Si samoiniciativen in samostojno vodiš projekte?

Performance / Acquisition Manager

Si takšne vrste človek, ki ugrizne in ne izpusti, dokler ne doseže ali še raje preseže zastavljenega cilja? Poznaš growth hacking? Imaš izkušnje iz prodaje, marketinga? Če česa ne poznaš, si motiviran, da se tega hitro naučiš? Si samoiniciativen in samostojno vodiš projekte? Ne samo, da imaš inovativne ideje, jih tudi realiziraš? Si prepričan, da bi ravno ti lahko prispeval k rasti mednarodnega podjetja? Pričakuješ plačilo glede na rezultate? Imaš močno željo po pridobivanju novega znanja in izkušenj? Potem ti z veseljem ponudimo mesto v naši ekipi!

Najprej, zakaj je na Sensilabu super in se ti splača prebrati oglas za delo?
• Smo pisana druščina iz 23 držav, s centralo v Sloveniji.
• Mesečno delamo 5+ mio prihodkov in smo eden največjih ecomm igralcev v regiji.
• Smo del večje belgijske skupine Vision Healthcare, ki pod eno streho združuje številna EU prehranska podjetja.
• Zelo dobro smo se uigrali na remote, tako da je delovnik fleksibilen, 2x na teden delamo od doma.
• Krasna pisarna z Webrom na terasi, sadjem in kavo v kuhinji.
• Can-do spirit in super klima znotraj ekipe.
• Priložnost za rast znotraj skupine.
• Dostop do različnih coachev in največjih ekspertov na področju digitala (performance, NLP, HR & team development & management).

Osebnostne lastnosti, ki jih iščemo:
• Zagon, proaktivnost in miselnost, ki stremi k neprestani rasti
• Inovativnost
• Sposobnost analitične presoje
• Sistematičen pristop k reševanju nalog
• Sposobnost jasnega izražanja
• Samostojnost in odgovornost
• Želja po učenju
• Pozitiven odnos do dela
• Veselje do dela z ljudmi

Iščemo osebo, ki verjame, da nič ni tako dobro, da se ne bi dalo še izboljšati.

Tvoje odgovorosti vključujejo:
• Planiranje, izvedba, optimizacija in analiza digitalnih kampanj na 17ih trgih.
• Razvoj in rast oglaševalskih kanalov (Google, email, Native/Outbrain in sodelovanje s Facebook vodjo).
• Analiziranje medkanalne izvedbe med Googlom in Facebookom (in drugimi kanali) ter usklajevanje dejavnosti in porabe za maksimiranje profita.
• Predlaganje novih aktivnosti in preizkušanje novih pristopov.
• Tesno sodelovanje z vodjo blagovne znamke in drugimi ekipami za izmenjjavo idej, povratnih informacij in predstavitev rezultatov.
• Sodelovanje pri lansiranju izdelkov, vsebinskih konceptih in zasnovah komunikacijskih aktivnosti.
• Analizo obstoječega stanja spletnih projektov in oblikovanje predlogov za dosego ciljev.
• Razvoj novih kanalov (Native, TikTok).
• Poročanje rezultatov, planov in ciljev.
• Vodenje in zaposlovanje novih talentov v svoji ekipi.

V SODELOVANJU Z

Dogodki

VEČ PROSTIH DELOVNIH MEST

Ostani na tekočem

Prijavi se na naše e-novice

Prejmite dnevno sveže ter pomembnejše novice v vaš e-poštni predal.